  • 1. Data: 2004-01-12 18:21:02
    Temat: pytanie o urlop szkoleniowy
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    " W ostatnim roku studiów, o których mowa w ust. 5, pracownikowi skierowanemu
    przysługuje dodatkowo
    21 dni roboczych urlopu szkoleniowego " Mam pytanie jak nalezy rozumiec to
    "pracownikowi
    skierowanemu", zalozmy ze jest taka sytuacja. Osoba X jest w trakcie studiow, na
    ktoryms roku podejmuje
    prace, nastepnie chce skorzystac z tego urlopu? Jezeli pracodawca aprobowal
    "studiowanie" osoby X to
    czy mozna powiedziec, ze jest ona "skierowana" tak jak w przepisie ?

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 2. Data: 2004-01-12 18:32:15
    Temat: Re: pytanie o urlop szkoleniowy
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .20...
> [...]
    aprobowal "studiowanie" osoby X to
    > czy mozna powiedziec, ze jest ona "skierowana" tak jak w przepisie ?

    Co to znaczy "aprobował"? Zgodził się , ze pracownik studjuje i nie robił
    mu przeszkód.? Faktyczni - nie kierował na studia, nie podejmował decyzji
    gdzy pracownik studia te rozpoczynał, nie ma w związku z tym żadnych
    zobowiązań. Urlop niestety nie należy się, co nie znaczy, ze pracodawca, o
    ile inne przepisy tego mu nie zabraniają, nie może udzielić takiego urlopu.
    Każde działanie korzystne dla pracownika ze względu na prawo pracy jest
    dozwolone.
    Pozdrawiam JO

  • 3. Data: 2004-01-13 22:13:15
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Jo" kemenangan <12 sty 2004> menyalin :

> [...]
    > Każde działanie korzystne dla pracownika ze względu na prawo pracy jest

    Po pierwsze dzieki za odpowiedz. Jest tak jak mowisz, pracodawca aprobowal fakt iz
    pracownik studiuje.
    Pisze bo nie do konca rozumiem, piszesz ze" "nie moze" udzielic urlopu, ale z drugiej
    strony ze kazde
    dzialanie ze wzgledu na korzysc pracownika jest dozwolone. Czyli jakby chcial to by
    mogl ?

  • 4. Data: 2004-01-14 06:56:09
    Od: "Kasia" <k...@a...pl>

> [...]
    drugiej strony ze kazde
    > dzialanie ze wzgledu na korzysc pracownika jest dozwolone. Czyli jakby chcial

    Oczywiście, że jakby chciał to by mógł, ale musisz mu dać szansę tzn. napisać
    podanie do Pracodadawcy (powołując się na Rozporządzenie Ministra Edukacji
    Narodowej i Polityki Socjalnej z 12 października 1993, Dz.U. Nr 103, poz.472 z
    1993 r.) z prośbą o przyznanie Ci urlopu szkolnego. Jak się zgodzi to OK, a jak
    nie, to trudno.

    Pozdr.
    Kasia

  • 5. Data: 2004-01-14 17:54:27
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    ale z drugiej strony ze kazde
    > dzialanie ze wzgledu na korzysc pracownika jest dozwolone. Czyli jakby

    gapiostwo. Brak jednego slowa, a wszystko inaczej zabrzmiało. To tak jak z
    tym przecinikiem w wyroku -
    Zabić nie wolno, ułaskawić.
    Zabić, nie wolno ułaskawić.
    Sorki
    JO

  • 6. Data: 2004-01-15 12:55:15
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Jo" kemenangan <14 sty 2004> menyalin :

    dzieki za odpowiedz :)

    --
    huski
    h...@i...pl