  • 1. Data: 2004-01-12 16:50:36
    Temat: Oswiadczenie o stanie majatkowym - pytanie
    Od: "erzet" <w...@w...pl>

    zawarłem ostatnio ugodę dotyczącą mojej zaległości
    w pewnej firmie udzielającej kredytów. Jednak wraz
    z ugodą przysłali mi do wypełnienia oświadczenie
    o stanie majątkowym. Ugodę podpisałem (oni też) i zacząłem
    spłacać zaległość, ale ostatnio odezwała się pani z tej
    firmy, że nie dosłałem owego oświadczenia. Fakt - nie
    zrobiłem tego.

    W zawartej ugodzie nic nie ma o konieczności
    przedłożenia oświadczenia o stanie majątkowym,
    a ponadto kwota nie jest duża bo nie przekracza 6 tyś.więc
    wydaje mi się to troszkę przesadzone żadać ode mnie
    oświadczenia o majątku. Ale może się mylę.
    Na wzorze oświadczenia majątkowego, które od nich
    dostałem nie ma żadnych paragrafów, ani innych podstaw
    prawnych.

    Pomijając kwestię mojej niechęci do wypełniania
    takiego oświadczenia mam pytanie:

    Czy są jakieś przepisy określające kto i w jakich okolicznościach
    jest ZOBOWIĄZANY do przedstawienia oświadczenia o stanie
    majątkowym ?
    Czy jest jakiś obowiązujący wzór takiego oświadczenia ?

    No i zaznaczam, że nie jestem żadnym posłem, ani radnym
    tylko zwykłym szaraczkiem.

    pozdro
    erzet

  • 2. Data: 2004-01-12 23:25:14
    Temat: Re: Oswiadczenie o stanie majatkowym - pytanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "erzet" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    Ich błąd, że podpisali ugodę bez tego oświadczenia. Teraz mogą Cię jedynie
    prosić o jego wypełnienie.