  • From: "Tomciu" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pytanie o uprawnienia spoldzielni
    Date: Fri, 23 Jan 2004 10:26:03 +0100

    Witam Szanownych!

    Mam nastepujace pytanie z branzy budowlanej: czy spoldzielnia mieszkaniowa
    moze zakazac mi (wlascicielowi spoldzielczego-wlasnosciowego prawa do
    lokalu) demontarzu sufitu podwieszanego? Odleglosc od podlogi do stropu
    wynosi 3,5 metra, mniej wiecej na wysokosci 2,7 m znajduje sie ow sufit,
    ktory chcialbym usunac. Dodam, ze zostal on podwieszony wlasnie przez
    spoldzielnie, jeszcze przed wprowadzeniem sie lokatorow.
    Czy w tym przypadku musze sie liczyc ze zdaniem spoldzielni? Jesli tak, to
    czy jest jakis przepis ktory to jednoznacznie okresla?

    Dziekuje, pozdrawiam
    Tomciu