  • 1. Data: 2005-08-21 08:03:37
    Temat: pytanie o procedury komornicze
    Od: "slonecznik" <v...@t...pl>

    Witam!
    Mam prawomocne wyroki sadu, nakazujace pozwanej przeze mnie osobie zaplacic
    spora sume obowiazujacych w tym kraju srodkow platniczych. Wyroki maja rozne
    daty , niektore sa starsze niz rok.
    Osoba z ktora sie procesowalam uwolnila sie od wszelkich dochodow i majatku
    trwalego, przepisujac wszystko co do niej nalezy lacznie z prowadzona
    dzialalnoscia, na inne osoby ,nie bedace czlonkami rodziny- glownie na
    konkubine.
    Mam wiele dowodow na to, ze jest to prawda. Na podstwie moich dowodow na
    ukrywanie majatku przez ta osobe, oraz faktyczne, nieformalne prowadzenie
    firmy sad wydal mi te postanowienia (sprawa alimentacyjna).
    Jak przeskoczyc temat komornika?
    Czy moge zglosic fakt oszustwa, na policji, w urzedzie skarbowym, urzedzie
    pracy?
    Jak to wyglada w praktyce.
    Moim zdaniem jest to oszustwo. Facet jest zarejestrowany jako bezrobotny, a
    pracuje, panstwo(czyli my podatnicy....) wyplacalo mu zasilek, a teraz
    ubezpieczenie oplaca.
    Doradzcie mi jak za to sie zabrac i czy gra jest warta swieczki?
    Czy mam sznase powodzenia?
    Jak dobrac sie do sprzedanych juz nieruchomosci i innych dobr (np
    samochodow) przez dluznika?
    Komornik nie udzilil mi zadnego konkretngo wspracia ani informacji.
    Zdaje sobie sprawe, ze takich petenetow jak ja jest wielu.

    Pozdrawiam
    Agnieszka Borkowska

  • 2. Data: 2005-08-21 08:37:45
    Temat: Re: pytanie o procedury komornicze
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "slonecznik" <v...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jak przeskoczyc temat komornika?
    > Czy moge zglosic fakt oszustwa, na policji, w urzedzie skarbowym, urzedzie

    Art. 301. kk

    § 1. Kto będąc dłużnikiem kilku wierzycieli udaremnia lub ogranicza
    zaspokojenie

    ich należności przez to, że tworzy w oparciu o przepisy prawa nową jednostkę

    gospodarczą i przenosi na nią składniki swojego majątku,

    § 2. Tej samej karze podlega, kto będąc dłużnikiem kilku wierzycieli
    doprowadza

    do swojej upadłości lub niewypłacalności.

    § 3. Kto będąc dłużnikiem kilku wierzycieli w sposób lekkomyślny doprowadza
    do

    swojej upadłości lub niewypłacalności, w szczególności przez trwonienie
    części

    składowych majątku, zaciąganie zobowiązań lub zawieranie transakcji

    oczywiście sprzecznych z zasadami gospodarowania,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności

    do lat 2.

    P.

  • 3. Data: 2005-08-21 08:39:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    oj przepraszam nie to wkleilem

    art 300

    § 2. Kto, w celu udaremnienia wykonania orzeczenia sądu lub innego organu
    państwowego,

    udaremnia lub uszczupla zaspokojenie swojego wierzyciela przez

    to, że usuwa, ukrywa, zbywa, darowuje, niszczy, rzeczywiście lub pozornie
    obciąża

    albo uszkadza składniki swojego majątku zajęte lub zagrożone zajęciem,

  • 4. Data: 2005-08-21 08:43:06
    Od: "slonecznik" <v...@t...pl>

    (.....)

    > P.

    Dziekuje bardzo.
    Prosze tylko o info gdzie mam to zglosic-policja, prokuratura, urzad
    skarbowy, urzad pracy?
    Urzedy powinny byc wlasciwe dla mojego meldunku, dluznika, figurantki,
    prowadzenia dzialalnosci czy tez jej siedziby?

    Pozdrawiam
    Agnieszka Borkowska

  • 5. Data: 2005-08-21 19:09:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dziekuje bardzo.
    > Prosze tylko o info gdzie mam to zglosic-policja, prokuratura, urzad
    > skarbowy, urzad pracy?

    na policje, ale jezeli zeczywiscie potrafisz udowodnic

    > Urzedy powinny byc wlasciwe dla mojego meldunku, dluznika, figurantki,
    > prowadzenia dzialalnosci czy tez jej siedziby?

    zglos u siebie, oni przekaza gdzie trzeba.

    P.