eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopytanie o gwarancję › pytanie o gwarancję
  • Data: 2005-12-05 20:00:43
    Temat: pytanie o gwarancję
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    mam takie małe pytanie: mój brat kupił komputer w hipermarkecie ;-) i po
    jakimś czasie przestał działać, więc go zareklamował. W rezultacie
    otrzymał komputer po naprawie: naprawiono płytę główną i wymieniono
    nagrywarkę na całkiem nową. Nie dostał karty gwarancyjnej jako, że 'my
    nie dajemy takich kart, karta jest jedna do zestawu'. Dodatkowo
    zwiększono mu okres gwarancyjny o 14 dni, chociaż nie wiem dlaczego.
    Centrala z warszawy powiedziała, że karta gwarancyjna się należy, ale
    serwis z Łodzi na to znowu, że oni nie dostają takich kart i nie ma
    dodatkowej gwarancji na tą wymienioną nagrywarkę i obowiązuje gwarancja
    na cały zestaw komputerowy. Wydaje mi się, że coś tu jest nie tak, czy
    może mi ktoś podać jakieś paragrafy do tego ?

    pozdrawiam
    sg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1