eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopytanie o gwarancję › Re: pytanie o gwarancję
  • Data: 2005-12-06 09:09:28
    Temat: Re: pytanie o gwarancję
    Od: Beniamin <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    sg napisał(a):
    > Witam,
    > mam takie małe pytanie: mój brat kupił komputer w hipermarkecie ;-) i po
    > jakimś czasie przestał działać, więc go zareklamował. W rezultacie
    > otrzymał komputer po naprawie: naprawiono płytę główną i wymieniono
    > nagrywarkę na całkiem nową. Nie dostał karty gwarancyjnej jako, że 'my
    > nie dajemy takich kart, karta jest jedna do zestawu'. Dodatkowo
    > zwiększono mu okres gwarancyjny o 14 dni, chociaż nie wiem dlaczego.
    > Centrala z warszawy powiedziała, że karta gwarancyjna się należy, ale
    > serwis z Łodzi na to znowu, że oni nie dostają takich kart i nie ma
    > dodatkowej gwarancji na tą wymienioną nagrywarkę i obowiązuje gwarancja
    > na cały zestaw komputerowy. Wydaje mi się, że coś tu jest nie tak, czy
    > może mi ktoś podać jakieś paragrafy do tego ?

    Gwarancja nie jest obowiązkowa, więc tylko od warunków gwarancji
    zapisanych w karcie gwarancyjnej zależy, czy na wymienione części
    dostaniesz dłuższą gwarancję, czy nadal obowiązuje ten sam okres.
    Przeczytaj dokładnie warunki.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 06.12.05 13:27 sg

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1