  • 1. Data: 2005-12-05 20:00:43
    Temat: pytanie o gwarancję
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Witam,
    mam takie małe pytanie: mój brat kupił komputer w hipermarkecie ;-) i po
    jakimś czasie przestał działać, więc go zareklamował. W rezultacie
    otrzymał komputer po naprawie: naprawiono płytę główną i wymieniono
    nagrywarkę na całkiem nową. Nie dostał karty gwarancyjnej jako, że 'my
    nie dajemy takich kart, karta jest jedna do zestawu'. Dodatkowo
    zwiększono mu okres gwarancyjny o 14 dni, chociaż nie wiem dlaczego.
    Centrala z warszawy powiedziała, że karta gwarancyjna się należy, ale
    serwis z Łodzi na to znowu, że oni nie dostają takich kart i nie ma
    dodatkowej gwarancji na tą wymienioną nagrywarkę i obowiązuje gwarancja
    na cały zestaw komputerowy. Wydaje mi się, że coś tu jest nie tak, czy
    może mi ktoś podać jakieś paragrafy do tego ?

    pozdrawiam
    sg

  • 2. Data: 2005-12-06 09:09:28
    Temat: Re: pytanie o gwarancję
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    sg napisał(a):
> [...]
    > na cały zestaw komputerowy. Wydaje mi się, że coś tu jest nie tak, czy
    > może mi ktoś podać jakieś paragrafy do tego ?

    Gwarancja nie jest obowiązkowa, więc tylko od warunków gwarancji
    zapisanych w karcie gwarancyjnej zależy, czy na wymienione części
    dostaniesz dłuższą gwarancję, czy nadal obowiązuje ten sam okres.
    Przeczytaj dokładnie warunki.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2005-12-06 13:27:08
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Beniamin napisał(a):

> [...]
    > zapisanych w karcie gwarancyjnej zależy, czy na wymienione części
    > dostaniesz dłuższą gwarancję, czy nadal obowiązuje ten sam okres.

    OK, ale co z tym, ze tam jest nowa nagrywarka, a nie ma na nia gwarancji
    producenta, tylko gwarancja firmy, ktora ja tam wsadzila na caly
    'zestaw'. Zawsze mi sie wydawalo, ze w takim przypadku jest gwarancja na
    podzespol taka jaka daje producent, a firma wymieniajaca to nie ma nic
    do gadania

    sg