  • 1. Data: 2004-05-26 14:02:36
    Temat: [pytanie] "numer obrębu ewidencyjnego"
    Od: "Vee Cha" <c...@p...BEZTAKICHonet.pEEl>

    Witam wszystkich po raz pierwszy na tej grupie.
    Mam pytanie, które mam nadzieję, okaże się dla specjalistów banalne i
    szybko uzyskam odpowiedź.

    Otoż chodzi o nazewnictwo dotyczące nieruchomości i ich ewidencji.
    Czy "Nr obrębu ewidencyjnego" (taka pozycja znajduje sie w formularzu)
    to jest to samo co "nr jedn. rej." (taka pozycja znajduje się na akcie
    ntarialnym)?

    Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    "...and lead us not into temptation, but deliver us some email."
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 2. Data: 2004-05-26 17:03:01
    Temat: Re: [pytanie] "numer obrębu ewidencyjnego"
    Od: "Adam" <n...@n...pl>

> [...]
    > Czy "Nr obrębu ewidencyjnego" (taka pozycja znajduje sie w formularzu)
    > to jest to samo co "nr jedn. rej." (taka pozycja znajduje się na akcie

    Nie, to nie jest to samo. W pewnym uproszczeniu wygląda to tak. Obszar kraju
    jest podzielony na jednostki ewidencyjne, te dzielą się na obręby, które
    oprócz nazwy (np. nazwa osiedla, nazwa gminy) mają przyporządkowany kolejny
    numer w danym obrębie. Obręby składają się z jednostek rejestrowych, w skład
    takiej jednostki rejestrowej gruntu wchodzą działki ewidencyjne położone w
    jednym obrębie ewidencyjnym, tworzące jedną nieruchomość gruntową.

    Pozdrowienia
    Adam

  • 3. Data: 2004-05-26 19:55:42
    Od: "Vee Cha" <c...@p...BEZTAKICHonet.pEEl>

> [...]
    położone w
    > jednym obrębie ewidencyjnym, tworzące jedną nieruchomość gruntową.

    Wielkie dzięki, teraz mi się rozjaśniło ;-)