  • 1. Data: 2004-05-26 13:00:27
    Temat: Urlop
    Od: "Lorgh" <l...@w...pl>

    Witam.

    Mam taka sytuacje: zaczalem pracowac na umowe o prace od lutego 2003
    (pierwsza praca). I w zwiazku z tym mam pytanie ile urlopu mi przysluguje? W
    firmie uzyskalem takie informacje: po roku pracy dostaje 20 dni; po pol roku
    moge wybrac 10 ale bedzie to odliczone od urlopu z przyszlego roku. Tak wiec
    praktycznie mam na prawie 2 lata (bez jednego miesiaca) 20 dni urlopu?
    Tlumaczono mi ze zmienily sie jakies przepisy i dlatego wszyscy, ktorzy sie
    wtedy zatrudniali byli poszkodowani.
    Czy sytuacja rzeczywiscie tak wyglada?

    Pozdrawiam.

    Lorgh

  • 2. Data: 2004-05-27 09:59:14
    Temat: Re: Urlop
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 26 May 2004 15:00:27 +0200, na pl.soc.prawo, Lorgh napisał(a):
    > po roku pracy dostaje 20 dni;

    i to jest prawda PO roku 20 dni, a od stycznia 2005 kolejne 20 dni.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)