  • 11. Data: 2003-09-04 00:12:03
    Temat: Re: pytanie do niebanalnie myslacych
    Od: "Coach" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    wiadomości news:bj5mgj$dit$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Drugie nadejście Mesjasza... _Może_ wtedy...

    Masz rację....
    Jest to wyraźnie zapowiedziane.

    APOKALIPSA ŚW. JANA,

    (9) Znam twój ucisk i ubóstwo - ale ty jesteś bogaty - i [znam] obelgę
    wyrządzoną przez tych, co samych siebie zowią Żydami, a nie są nimi,
    lecz synagogą szatana.

    ROZDZIAŁ 3;1-22
    (9) Oto Ja ci daję [ludzi] z synagogi szatana, spośród tych, którzy
    mówią o sobie, że są Żydami - a nie są nimi, lecz kłamią. Oto sprawię,
    iż przyjdą i padną na twarz przed twymi stopami, a poznają, że Ja cię
    umiłowałem.

  • 12. Data: 2003-09-04 06:59:54
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Witold z napisał:

    > Jakie powinny byc spelnione warunki, aby uznac dzialajacy na terenie Polski
    > ZUS za organizacje o
    > charakterze przestepczym...!?

    Może i przestępczym, ale na pewno nie jest to przestępczość
    ZORGANIZOWANA :-) *

    Maddy

    *niestey, nie moje, autora nie pomnę

    --