  • Data: 2005-07-06 21:05:56
    Temat: pytanie
    Od: "wojtek" <w...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sprawa związana jest z kasynem.

    Wygląda to tak. Jakiś miesiąc temu założyłem sobie zakaz wstępu do
    pewnego kasyna w W-wie. Polegało to na złożeniu pisemnego podania. Zakaz był
    na 3 lata. Później dowiedziałem się, że zdjęcie takiego zakazu polega na
    złożeniu również pisemnego podania, na którego rozpatrzenie należy czekać
    około 2 tygodni i inne możliwości zdjęcia zakazu nie wchodzą w grę. Po
    pewnym czasie poszedłem do kasyna i mnie wpuszczono bez składania
    jakiegokolwiek podania zdejmującego ten zakaz.

    Pytanie brzmi po co taki zakaz. A po drugie wydaje mi się, że wina leży
    po stronie kasyna skoro mnie wpuścili.

    Czy ktoś się orientuje w tych kwestiach, nie ukrywam że straciłem wtedy
    trochę pieniędzy pod wpływem alkoholu.

    Wcześniej też zdarzało mi się przegrywać stąd ów zakaz.

    Pozdrawiam

    Wojtek