  • Data: 2003-09-04 20:58:02
    Temat: pytania nowicjusza
    Od: "zibi" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pare dni temu bylem pierwszy raz w sadzie (cywilnym). I mam w zwiazku z tym
    dwa pytania:
    1/ Obie Panie, i sedzina i protokolantka, mialy na palcach lewych dloni
    identyczne obraczki, ale takie jakies podwojne (na prawych dloniach nie
    mialy nic). W zwiazku z tym jestem ciekawy, czy te obraczki to jakis
    prawniczy symbol i obie Panie byly pannami, czy tez zwykly przypadek ze obie
    mialy podobne i nietypowe obraczki i obie zalozyly je do tego na lewe
    dlonie.
    2/ Kiedy mozna sie ubiegac o nieponoszenie kosztow sprawy cywilnej(chodzi mi
    o koszty sprawy a nie adwokata bo takiego i tak nie posiadam) - juz na
    poczatku, gdy ja wnosze, czy dopiero po jej zakonczeniu?