  • Data: 2005-09-23 22:36:52
    Temat: pyt.o zniesienie wspolwlasnosci
    Od: "Grzegorz rusinski" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcielibysmy z zona zniesc wspolwlasnosc nieruchomosci (bedacej dotad nasza
    wlasnoscia po polowie) tak aby cala nieruchomosc byla odtad moja.Z tego co
    wiem to musimy udac sie do notariusza i tam spisac jakas umowe.Ale co
    dalej,czy wymagane jest wniesienie tego potem do sadu?Do tego pewnie zmiana
    wpisu w ksiedze wieczystej?Jesli tak to jakich orientacyjnych kosztow mozemy
    sie spodziewac u notariusza,w sadzie,w ksiegach,czy jeszcze gdzies?
    Nieruchomosc ma wartosc okolo 130 tys.Czy trzeba z tym isc do urzedu
    skarbowego?Ile to wszystko moze trwac od wizyty u notariusza?(zona chce
    wyjechac za granice)