  • 21. Data: 2006-01-09 22:55:29
    Temat: Re: przychodzę na piwo...
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    scream wrote:

    > Sa czasem toalety z drzwiami otwieranymi "na monetę". O tym tu
    > dyskutujemy. A czy sprzedają tam wódkę, czy orzeszki, to nie ma akurat
    > znaczenia.

    Dyskutujemy o tym, czy lokal sprzedajacy cokolwiek do spozycia na
    miejscu ma udostepnic toalete gratis czy odplatnie. Bo to, ze ma
    udostepnic, to chyba w odpowiednich przepisach jest i SANEPID
    kontroluje...

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 22. Data: 2006-01-10 11:29:46
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Swego czasu, a było to latem, gdy w centrum mego miasta wydzielono strefę
    "deptaka miejskigo" jak grzyby po deszczu zaczęły się tam pojawiać piwne
    ogródki. Po pewnym czasie okazało się, że po kontroli Sanepidu (chyba) część
    musiała zawiesić działalność z powodu "nie mania" WC. Skoro jest taki wymóg,
    to mozna dyskutować posługując sie tym własnie argumentem - jest to
    nieodzowna strona procesu konsumpcji i tyle. Z doświadczenia wiem, że co
    lokal to obyczaj. W dobrych restauracjach i knajpach nie ma z tym problemu.
    Zdarza mi się nawet czasem z dzieckiem wdepnąć do jakiejś pizzerni z
    chodnika tylko po to, aby skorzystać z WC i często nie muszę nic płacić.
    Widać jest to sprawa w gestii właściciela/obsługi.
    Pozdrawiam, Graszka
    P.S.do Orki: Czy to ta sama Orka, którą kiedyś czytywałam na grupie
    podatkowej:))? Jeśli tak, to serdeczności :)).

  • 23. Data: 2006-01-10 21:24:28
    Od: Pan Wojtas <n...@s...pl>

    Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce...Jacek23 napisał/a:
    > Popros o paragon lub fakture:)
    > Zobaczysz jaka bedzie reakcja:)

    czy lokal na pewno ma obowiązek wystawienia paragonu/faktury za "siusiu :)"?
    kilka dni temu obiło mi się o uszy w jakimś radiu, czy czymś, że kilka usług
    (m.in. toaleta) jest właśnie zwolnionych z tego obowiązku - niestety,
    zupełnie nie pamiętam szczegółów.

    pozdr.
    --
    Wojtek Sulewski
    email: wojteksulewski + małpa + op.pl

  • 24. Data: 2006-01-11 10:47:08
    Od: "Orka" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > P.S.do Orki: Czy to ta sama Orka, którą kiedyś czytywałam na grupie
    > podatkowej:))? Jeśli tak, to serdeczności :)).

    Chyba nie :( Ja to bardziej na typowo babskich grupach -ja robótki ręczne
    :)-się udzielam, a o podatkach mam nikłe pojęcie :))

    Pozdrawiam
    Orka