  • 1. Data: 2006-01-09 12:58:27
    Temat: gdzie studiować?
    Od: "ela " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za rok będę pisała maturę. Zamierzam studiować prawo, mam jednak wątpliwości
    co do wyboru uczelni - zastanawiam się między UJ i UWr. Czy jest może ktoś,
    kto studiował na owych uczelniach i mógłby podzielić się swoimi
    spostrzeżeniami? Byłabym bardzo wdzięczna. Z góry dziękuję za opinie :)
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-01-09 14:12:05
    Temat: Re: gdzie studiować?
    Od: Pav <n...@z...pl>

    ela napisał(a):
> [...]
    > kto studiował na owych uczelniach i mógłby podzielić się swoimi
    > spostrzeżeniami? Byłabym bardzo wdzięczna. Z góry dziękuję za opinie :)

    Jeżeli UWr to wg Ciebie Uniwersytet Wrocławski, to podobno jest
    łatwo, poza procedurą administracyjną, która powoduje masowy odpływ
    studentów na inne uczelnie (np do Poznania).
    Pamiętaj -Uniwersytet Jagielloński jest najstarszy, Warszawski
    największy a Poznański najlepszy:)

  • 3. Data: 2006-01-09 16:12:54
    Od: "ela " <n...@W...gazeta.pl>

    tak, miałam na myśli Uniwersytet Wrocławski... Zdaję sobię sprawę z tego, że
    UJ jest najstarszy, co do UAM - musiałabym zdać maturę z matematyki, co mi
    się nie uśmiecha, bo chociaż najgorsza nie jestem, to jednak do orłów też się
    z niej nie zaliczam :( całe szczęście mam jeszcze trochę czasu, więc postaram
    się jakoś przemyśleć tę sprawę :) dziękuję za odpowiedź :)

  • 4. Data: 2006-01-09 19:00:50
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "ela " <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > postaram
    > się jakoś przemyśleć tę sprawę :) dziękuję za odpowiedź :)

    Przy czym jeżeli chcesz się czegoś nauczyć a nie tylko studiować to weź pod
    uwage także UMCS

  • 5. Data: 2006-01-09 19:03:53
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Przy czym jeżeli chcesz się czegoś nauczyć a nie tylko studiować to weź
    > pod uwage także UMCS

    A takze UŁ, ale miej swiadomosc zabojczego III roku:-)

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 6. Data: 2006-01-09 19:33:55
    Od: "Paweł Galiński" <g...@w...pl>

    > A takze UŁ, ale miej swiadomosc zabojczego III roku:-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Michal

    Ciekawe, tymczasem na UG III rok prawa uznawany jest za najmniej stresujacy
    .

  • 7. Data: 2006-01-09 20:02:18
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Ciekawe, tymczasem na UG III rok prawa uznawany jest za najmniej
    > stresujacy

    Mozliwe, ja pisalem o UŁ i jego wykladowcy z Zobow:-)

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 8. Data: 2006-01-09 20:03:58
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Paweł Galiński napisał(a):

    > Ciekawe, tymczasem na UG III rok prawa uznawany jest za najmniej stresujacy
    > .

    Co? gdzie?Jakie UMCS?,UŁ?,UG?To może od razu na Wyższej Szkole
    Gotowania Wody na Gazie lub w Wyższej Szkole Wszystkiego Najlepszego?

    ;)

  • 9. Data: 2006-01-09 20:46:42
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w
    wiadomości news:dpuflj$agc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Co? gdzie?Jakie UMCS?,UŁ?,UG?To może od razu na Wyższej Szkole Gotowania
    > Wody na Gazie lub w Wyższej Szkole Wszystkiego Najlepszego?

    Nie staram się udowadniać na siłę jakości kształcenia na WPiA UMCS, ale z
    rozmów i praktyki uważam że poziom nauczania, kadry i prowadzenia zajęć
    należy do ścisłej czołówki, przy czym zastrzeżenia mam co do ilości
    studentów, jest ich zdecydowanie za dużo.

  • 10. Data: 2006-01-09 21:41:09
    Od: lorunia <l...@w...pl>

    PAVEL napisał(a):
    > Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w
    > wiadomości news:dpuflj$agc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Cóż patrząc na wyniki egzaminów na aplikację to najlepiej na UWr.

    Pzdr.