  • 1. Data: 2002-09-25 07:56:56
    Temat: przewoźnicy naciągacze - proszę o pomoc!
    Od: b...@p...onet.pl

    Do jakiej instytucji państwowej można się zwrócić ze skargą na nieżetelnych
    przewożników międzynarodowych. Niby od dłuższego czasu firmy te są skrupulatnie
    sprawdzane, ale chyba nie odnosi to większego skutku. Do dzisiaj przewoźnicy
    zachowują się, jakby byli sami na rynku. Zabiegam o zwrot kosztów zakupu biletu
    u przewożnika firmy Ottokar, gdyż z jego winy nie byłem w stanie skorzystać z
    przewozu - jednak juz po pierwszej rozmowie z dyrektorem firmy zrozumiałem , że
    reklamacje moge sobie składać, a on i tak nie poczuwa sie do winy i ma "głęboko
    w poważaniu" reklamacje klientów.
    Proszę o radę.
    Bartek