eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzewoźnicy naciągacze - proszę o pomoc! › przewoźnicy naciągacze - proszę o pomoc!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.on
    et.pl!niusy.onet.pl
    From: b...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przewoźnicy naciągacze - proszę o pomoc!
    Date: 25 Sep 2002 09:56:56 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 13
    Message-ID: <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1032940616 25181 192.168.240.245 (25 Sep 2002 07:56:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Sep 2002 07:56:56 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 217.98.57.32, 217.96.42.254
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:108077
    [ ukryj nagłówki ]

    Do jakiej instytucji państwowej można się zwrócić ze skargą na nieżetelnych
    przewożników międzynarodowych. Niby od dłuższego czasu firmy te są skrupulatnie
    sprawdzane, ale chyba nie odnosi to większego skutku. Do dzisiaj przewoźnicy
    zachowują się, jakby byli sami na rynku. Zabiegam o zwrot kosztów zakupu biletu
    u przewożnika firmy Ottokar, gdyż z jego winy nie byłem w stanie skorzystać z
    przewozu - jednak juz po pierwszej rozmowie z dyrektorem firmy zrozumiałem , że
    reklamacje moge sobie składać, a on i tak nie poczuwa sie do winy i ma "głęboko
    w poważaniu" reklamacje klientów.
    Proszę o radę.
    Bartek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1