  • 1. Data: 2005-04-02 11:23:43
    Temat: przetrzymywanie notatki z policji !!!!
    Od: "m" <e...@w...pl>

    witam,

    Wlasciciel oddzialu mojego ubezpieczyciela przetrzymuje notatke z policji i
    pomimo moich telefonow
    nie przeslal jej do likwidatora szkody.
    Notatka jest przetrzymywana przez 2 tygodni co opoznia likwidacje szkody.
    Dodatkowo przy mojej wizycie w oddziale nie moglem zrobic kserokopii tej
    notatki poniewaz szef ja wziol do innego oddzialu (wydaje mi sie ze oddzial
    powinien miec kopie takiej notatki zawsze).

    Jakie przysluguja mi prawa w tej sytuacji?

    ps
    Wlascicsiel oddzialu bezczelnie klamie ze za 2 minuty wysyla fax (rozmowa
    przed poludniem) poczym jak sprawdzam wieczorem to dalej fax z notatka nie
    zostal wyslany.