  • 1. Data: 2008-04-06 21:08:36
    Temat: przetrzymywanie kluczy od domu
    Od: mkozinorama <m...@g...com>

    Witam, sprawa wyglada tak: wyprowadzila sie ode mnie dziewczyna.
    Niestety rozstalismy sie z nieprzyjemnych okolicznosciach. Osoba ta
    posiada klucze od domu, ktore miala oddac juz w tamtym tyg. Niestety
    dalej ich nie mam.
    W jaki sposob moge odzyskac te klucze, jesli po dobroci nie reaguje?
    Mam obawy ze ktos zrobi mi wjazd na chate...

  • 2. Data: 2008-04-06 21:17:47
    Temat: Re: przetrzymywanie kluczy od domu
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    mkozinorama wrote:
    > W jaki sposob moge odzyskac te klucze, jesli po dobroci nie reaguje?
    > Mam obawy ze ktos zrobi mi wjazd na chate...

    Czy sądzisz, że jeśli ktokolwiek miałby Ci zrobić "wjazd na chate" to
    zwrot kluczy w czymkolwiek Ci pomoże?

    Hint: większość kluczy daje się skopiować.

    Zmień po prostu zamki i problem przestanie istnieć.

    Piotrek

  • 3. Data: 2008-04-06 21:18:55
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 23:08, mkozinorama <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > W jaki sposob moge odzyskac te klucze, jesli po dobroci nie reaguje?
    > Mam obawy ze ktos zrobi mi wjazd na chate...

    dorób jeden prosty zamek
    żaden koszt a będziesz spać spokojniej

  • 4. Data: 2008-04-06 21:32:57
    Od: mkozinorama <m...@g...com>

    piotrliwszic pisze:

    > dorób jeden prosty zamek
    > żaden koszt a będziesz spać spokojniej
    problem w tym ze mieszkanie nie jest moje, lecz wynajmowane. Wlasciciele
    nie zwroca mi kaucji jesli nie oddam kluczy
    Czy moge taki fakt zglosic na policje, ew pozniej dochodzic
    odszkodowania przed sadem?
    Taka droga by mi najbardziej odpowiadala

  • 5. Data: 2008-04-06 22:08:18
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    mkozinorama pisze:
    > problem w tym ze mieszkanie nie jest moje, lecz wynajmowane. Wlasciciele
    > nie zwroca mi kaucji jesli nie oddam kluczy

    Dorób ten klucz i im zwróć? Chyba prostsze niż zmiana zamka.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 6. Data: 2008-04-06 23:00:11
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    > Zmień po prostu zamki i problem przestanie istnieć.
    Nawet nie zamki, po prostu wkładkę. Nieatestowana kosztuje ok 30 zł, atestowana
    to wydatek ponad 100 zł

  • 7. Data: 2008-04-07 06:37:27
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 06 Apr 2008 23:32:57 +0200, mkozinorama napisał(a):

    > problem w tym ze mieszkanie nie jest moje, lecz wynajmowane. Wlasciciele
    > nie zwroca mi kaucji jesli nie oddam kluczy Czy moge taki fakt zglosic
    > na policje, ew pozniej dochodzic odszkodowania przed sadem?

    Na byłą dziewczynę chcesz donosić na policję??

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 8. Data: 2008-04-07 07:22:53
    Od: mkozinorama <m...@g...com>

    Olgierd pisze:

    > Na byłą dziewczynę chcesz donosić na policję??

    ona na mnie doniosla ;)

  • 9. Data: 2008-04-07 09:44:06
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    mkozinorama pisze: