  • 91. Data: 2006-07-30 13:03:39
    Temat: Re: przeszukanie mieszkania
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    taki sam napisał(a):

    > tak.

    odwolywales sie ? W rezultacie do KGP ?

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 92. Data: 2006-07-30 14:41:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 29 Jul 2006 16:52:44 GMT, inkaso <m...@a...pl> wrote:

    >http://www.hp.com/
    >
    >0,5 sekundy klikania, bez wyszukiwania.
    >Zaden z oferowanych _bezposrednio_ przez HP komputerow nie posiada inny
    >niz Win SO.
    Ale posrednio sprzedaje bez Win. Wiec mozna kupic sprzet HP bez WIN.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 93. Data: 2006-07-30 17:55:14
    Od: "taki sam" <t...@o...eu>

    Coś szwankuje serwer wyborczej, -ciekawe czy to przypadek,
    dlatego odpowidam z innego e-maila.

    > odwolywales sie ? W rezultacie do KGP ?

    Nie pamiętma , ale na pewno do prokuratury i potem do sądu.

  • 94. Data: 2006-07-30 19:34:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jan Bartnik napisał(a) :
    > 1. A jesli komputer nie ma dysku? Kumplowi taki 'zabezpieczyli'.

    Spacjaliści, ech...

    > 2. Albo jesli dysk jest czysty. Zalozmy ze kiedys bylo na nim nielegalne
    > oprogramowanie i da sie je odzyskac w jakis magiczny sposob kozystajac z
    > uslug zajmujacych sie tym firm? Czy nielegalne jest posiadanie
    > oprogramowania, ktorego - teoretycznie - nie ma? Kupilem dysk na allegro i
    > mial piracka przeszlosc (byl tylko sformatowany a jego zawartosc moznaby
    > przywrocic). Teraz wrzucilem tam linuxa i stoi w domu jako serwer ... zajete
    > jest moze 10% dysku a reszta nietknieta ... kiedys zawierala 'piraty'.

    No cóż, ktoś za to beknie. Jakubowskiej nie pomogło skasowanie
    maili :-)
    Mówiąc serio, to zgodnie ze zdrowym rozsądkiem Ty jesteś bez
    winy. A sprzedawca? Kto to wie.

    > 3. Jesli mam zamiar komus odsprzedac mojego windowsa bo np. kupuje nowego to
    > co powinienem zrobic z dyskiem ... zawsze istnieje mozliwosc, ze ktos odczyta
    > przeszlosc mojego dysku a juz praw do starego windowsa miec nie bede. Co w
    > takiej sytuacji?

    Albo gorzej - usunąłeś zawartość dysku. Jeszcze nie
    zainstalowałeś nowego systemu, a starego już nie masz. A tu wpada
    BSE. Oczywiście nie wiesz komu sprzedałeś, jaki był nr seryjny, itp.
    Ale bez przesady. Chyba za to nie wsadzają do pudła?
    To byłoby gorzej niż terror z okresu rewolucji. Francuskiej, tym
    razem. Wówczas za pobrudzone na czarno dłonie ludzie byli
    rozstrzeliwani na miejscu bez ceregieli. Za _podejrzenie_
    używania broni (na proch czarny wówczas).

    > 4. Czy moge na wlasne potrzeby zmieniac legalnie nabyte oprogramowanie? Mowie
    > o wersjach trial albo shareware programow sciagnietych z sieci.

    Raczej nie. Na ogół w licencji jest napisane, że nie wolno
    zmieniać, ani deasamblować. Chyba, że GNU.

    > 5. A co z limitem czasowym? Pamietam jak kiedys sie robilo z wygasajacymi po
    > ilustam-dniach licencjami. Imstalowalo sie ponownie i bylo od nowa ...

    Jeśli jest zachowana data pierwszej instalacji, to niedobrze.
    Chyba obecnie większość programów nie pozwoli zainstalować po raz
    drugi. Z kolei z innymi nic się nie dzieje po minięciu okresu
    próby. Ale z drugiej strony, załóżmy, że miałem zainstalowane,
    odinstalowałem po tych 30 dniach, ale przypomniałem sobie o
    jednej funkcji, którą chciałbym przeglądnąć. Instaluję znowu.
    Wpada BSE.

    W zasadzie jak sędzia będzie życzliwy, to za żaden, oprócz 4.
    punktu nie powinieneś ponieść kary. Jeśli będą szukać na Ciebie
    haka, to wystarczy cokolwiek.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.

  • 95. Data: 2006-07-31 21:17:13
    Od: s...@m...com

    > witam wszystkich, archiwum juz przejrzalem, jest tam sporo na ten temat
    > ale akurat jednej rzeczy sie nie dopatrzylem. sytuacja jest taka: ktos
    > oskarzyl mnie przykladowo  o kradziez treblinki do kombajnu, przyjezdza
    > policja, robia przeszukanie, szukanego zlomu nie ma ale
    > stwierdzaja-jest komputer! pewnie ma windowsa lewego! i zabieraja. moga
    > tak sobie?

    mogą.

    ale ty też możesz, np przed wpuszczeniem ich wyjac dysk z windowsem i wsadzic
    z linuksem :P

  • 96. Data: 2006-08-01 07:22:17
    Od: " " <t...@g...pl>

    Dodaję posta, zeby 2 strona przeszła na 3 (dotyczy nie pokazywania się postów
    50-100, z interfejsu listy dyskusyjne na gazecie wyborczej )

  • 97. Data: 2006-08-01 07:26:18
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    <t...@g...pl> wrote in message
    > Dodaję posta, zeby 2 strona przeszła na 3 (dotyczy nie pokazywania się
    > postów 50-100, z interfejsu listy dyskusyjne na gazecie wyborczej )

    LOL, a nie mozesz jak czlowiek przegladac newsow uzywajac czytnika news ?

    Daniel

  • 98. Data: 2006-08-01 07:30:18
    Od: " " <t...@g...pl>

    > LOL, a nie mozesz jak czlowiek przegladac newsow uzywajac czytnika news ?
    Uzywam różnych sposob ów, ale nie każdy to potrafi, nie każdy ma czas
    konfigurować, można tez bezproblemo przeglądać to na onecie :
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.soc
    .prawo&year=2006&month=07

  • 99. Data: 2006-08-01 07:47:11
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > 0,5 sekundy klikania, bez wyszukiwania.
    > Zaden z oferowanych _bezposrednio_ przez HP komputerow nie posiada inny
    > niz Win SO.

    co to znaczy bezposrednio? to HP sprzedaje komputery w budce
    z hot-dogami?

    http://abcdata.pl/produkt.asp?pid=C4004095
    http://abcdata.pl/produkt.asp?pid=C2161827

    widzisz tu gdzies Windows XP?

    a zareczam Ci, ze biorac towar z hurtowni masz mozliwosc wybrania
    sobie maszyny zasadniczo z systemem lub bez.

    a firm sprzedajacych komputery z systemem innym niz XP, jest duzo.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 100. Data: 2006-08-01 07:53:37