  • 1. Data: 2007-09-13 08:50:12
    Temat: Nauczycielki problem
    Od: Miki <f...@m...z.ameryki.pl>

    Witam!

    Znajoma zostala zatrudniona na poczatku wrzesnia.
    Nie ma umowy, pracowala 2 tygodnie nie dostanie kasy, poniewaz PONOC
    kuratorium sie nie zgodzilo na jej bytnosc w tej szkole.
    Co w tej sytuacji mozna robic? Od kogo ubiegac sie odszkodowania?
    Przeciez w tej sytuacji moze szukac pracy caly rok!

  • 2. Data: 2007-09-13 11:16:59
    Temat: Re: Nauczycielki problem
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Miki wrote:
> [...]

    Czyli dyrektor czekal z podpisaniem umowy bo szukal sobie innego/grzał
    miejsce dla znajomego...? :)

    Wyjscie jest jedno - PIP - (1) pracowala bez umowy, (2) nie dostala
    wynagrodzenia, (3) nie odprowadzono skladek.

    Odszkodowania zadnego nie dostanie. Mozna by sie zastanowic nad próbą
    przywrocenia do pracy, ale to juz gestia 'organu', czyli kuratorium... ale
    po co sie w to pakowac, lepiej szukac gdzie indziej.

    Pytanie czy tlumaczenie jest prawdziwe. Czy dyrektor chcial ja zatrudnic,
    mimo ze nie spelniala jakichs warunkow...? Wtedy rzeczywiscie ostateczna
    decyzja nalezy do kuratoruim i moze ono nie wyrazic zgody (ale to juz zalezy
    jak 'chamskie' macie kuratorium i w jakich stosunkach z nim pozostaje
    dyrektor :)

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2007-09-14 21:12:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Miki" <f...@m...z.ameryki.pl> napisał w wiadomości

    Złożyć zawiadomienie o przestępstwie, a w zasadzie przestępstwach: 219 kk,
    231 kk, 286 kk.