  • 41. Data: 2011-05-12 10:43:09
    Temat: Re: przesunięcie płotu
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 11-05-2011 o 15:27:06 quent <x...@x...com> napisał(a):

    > Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Oho... ton wszechwiedzy słyszę.
    > Generalnie na takie gówniarskie zaczepki nie odpowiadam ale co tam...
    > Napisze raz jeszcze, może Dawid załapie.
    > Ja, w przeciwieństwie do Ciebie nie zakładam niczego z góry, stąd moje
    > przypuszczenia tylko. Jeśli to mój sąsiad tak bardzo chciałby odzyskać
    > swoją miedzę, to zdemontowałbym płot i liczył na to, że tę swoją,
    > odzyskaną miedzę, sam będzie grodził.
    > Poniał? ;-)

    Przeczytałbyś wątek przed swoim wtrąceniem to wszystko byś wiedział i nic
    nie musiałbyś przypuszczać.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 42. Data: 2011-05-12 10:54:01
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Shaman" napisał w wiadomości grup
    > Przeczytałbyś wątek przed swoim wtrąceniem to wszystko byś wiedział i nic
    > nie musiałbyś przypuszczać.

    Jasne, mogłem przecież zawczasu przeczytać wszystko co zostało napisane po
    mnie.
    Na pewno jakaś czarna dziura znalazłaby się na podorędziu.

    Poza tym chyba jasno widać, że kilka ostatnich postów to nic nowego tylko
    rozwinięcie, na "prośbę" Dawida, mojej pierwotnej myśli.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 43. Data: 2011-05-13 08:36:36
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 12-05-2011 o 12:54:01 quent <x...@x...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Poza tym chyba jasno widać, że kilka ostatnich postów to nic nowego
    > tylko rozwinięcie, na "prośbę" Dawida, mojej pierwotnej myśli.

    Faktycznie - przepraszam, kriskris scharakteryzował sąsiada dopiero 10min
    po tym, jak wysłałeś pierwszego posta.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 44. Data: 2011-05-14 22:26:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 May 2011, kris kris wrote:

    > Witam
    >
    > Mam nagły problem - sąsiad nagle przedstawił mi dokumenty, mapki wg.
    > których płot graniczny postawiony 17 lat temu pomiędzy naszymi
    > działkami przebiega o 1,3m w głąb działki sąsiada. Koszty stawiania
    > płotu poniosła nasza rodzina (sąsiad nic).

    Wątek przeczytałem.
    Tezę z zasiedzeniem też.
    Poproszę o wyjaśnienie:
    - ile kosztuje płot o którym mowa, niech będzie per metr bieżący,
    wraz jego skasowaniem i postawieniem na nowo
    - ile kosztuje w tamtym miejscu pasek ziemi 1,3m
    - z czego wynika fakt, że nikt nie powołał się na art.151,
    tam jest mowa o "innym urządzeniu" - czy płotu to nie dotyczy?

    Jeśli wniosek wyżej jest prawidłowy, to jestem baaardzo ciekaw
    reakcji sąsiada :P

    > Dokumenty są autentyczne i nie ma co z nimi dyskutować - jeżeli nie
    > zrobimy tego w ciągu 2 tygodni wniesie sprawę do sądu.

    Acha.
    Ale dokumentu o granicy w której stoi płot są równie autentyczne?
    Bo na mój gust dowód braku "winy domyślnej" powinien bezwzględnie
    być w garści.

    pzdr, Gotfryd

  • 45. Data: 2011-05-15 08:01:46
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl>

> [...]

    + Dotyczy

    > Jeśli wniosek wyżej jest prawidłowy, to jestem baaardzo ciekaw

    ++

    > Acha.
    > Ale dokumentu o granicy w której stoi płot są równie autentyczne?
    > Bo na mój gust dowód braku "winy domyślnej" powinien bezwzględnie
    > być w garści.

    +++

    Czesławek

  • 46. Data: 2011-05-15 09:13:17
    Od: "Papu Smurfo" <p...@P...zł>

    Órzytkownik "kris kris" napisał:
> [...]
    > Niedawno robiono u nas pomiary geodezyjne i te nieścisłości wyszły z
    > niedokładności pomiarów 17 lat temu a aktualnymi.

    ostatnio geodci masowo w całym kraju kradną ziemie, robią nielegalnie nowe
    mapki za których działki są po 10-20% mniejsze i poprzesuwane!:O(

    jeśli sąsiad twierdzi że płot jest w jego działce to niech przeprowadzi
    procedurę rozgraniczenia na włąsny koszt, będzie kombinowania, ten twój płot
    był stawiany w oparciu o jakieś pomiary geodezyjne, znaki geodzyjne?

    jak by co to nie daj się nabrać na nowe nielegalne mapki, bo jakby co
    zostały sporządzone bez twojej wiedzy i zgody, bazuj na starych
    oryginalnych, jak stać cię to weź geodetę i niech ci pomierzy pszynajmniej
    pole działki i sprawdź tą wartość z danymi w księgach wieczystych czy innych
    dokumentach wąłsnosci:O)