  • 1. Data: 2011-04-17 04:38:32
    Temat: przerwa w AC i zniżki
    Od: bingo <a...@w...pl>

    Mam zamiar przenieść się do innego ubezpieczyciela. U obecnego mam
    wykupione oprócz OC i NW również AC. Zniżki 60%.
    Po przenieieniu nie chciałbym wykupywac ubezpieczenia AC. Jednak z uwagi na
    zamiar zakupu nowego samoachodzu (myślę, że w ciagu roku, dwóch) chciałbym
    miec mozliwośc zachowania zniżek.
    Nowy ubezpieczyciel pwoiedział, że istnieje jakiś przepis mowiący, że
    zniżki w AC dopiero po trzech latach przerwy w ubezpieczeniu zaczynają się
    zmiejszać tj po trzech 60 %, po czterch 50 % (czy jakiś szcebel niżej itd).
    Nie podał mi jednak podstawy prawnej bo powiedział, że musiałby znaleźć a
    rowmowa była przeprowadzona przez telefon.
    Moze ktoś zna ten przepis i poda podstawę prawna jego rozumowania.

  • 2. Data: 2011-04-17 07:59:01
    Temat: Re: przerwa w AC i zniżki
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-17 06:38, bingo pisze:
> [...]
    > zniżki w AC dopiero po trzech latach przerwy w ubezpieczeniu zaczynają się
    > zmiejszać tj po trzech 60 %, po czterch 50 %
    "Nikt Ci tyle nie da ile telemarketer Ci obieca". Zniżki AC zależą od
    ubezpieczyciela. Niektórzy już po 2 latach kasują całość, niektórzy po 2
    zaczynają odliczanie. Niektórzy przepisują zniżki z OC na AC w ramach
    promocji. Doczytaj w OWU konkretnego ubezpieczyciela ale nie wierz
    dorabiającemu w call center po godzinach.

    --
    MZ