    From: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przepychanki z autodeskiem
    Date: Mon, 24 Apr 2017 20:41:26 +0200

    cześć i czołem - kluski z rosołem!

    ja to ogólnie jestem głupi - tak przynajmniej twierdzą liderzy
    politechniki warszawskiej,
    no chyba Kogo jak Kogo, ale Was można uznać za osoby które mają pojęcie
    o wolnym rynku i mają pojęcie o tym co nazywa się wolny rynek wspólnej
    europy...

    pojawił się u mnie taki problem... skonstruowałem urządzenie, jakoś nikt
    inny tego nie skonstruował... więc próbowałem na tym zarobić... ale...
    niejaki autodesk przysłał mi propagandowego maila, że cytuję
    "przepłacanie jest passe"... niestety to nie koniec... następnie
    przespamowano informacją o moim pomyśle wśród liderów którym to się
    bardziej niż mi należy... na razie jest cisza, natomiast podejrzewam, że
    za kilka dni pojawi się w europejczykach pomysł "kopiujemy bo on
    przecież nie zasłużył"...

    żeby nie było, zadam pytanie, żeby nie trzeba się było domyślać: jak
    wygląda obecnie strona prawna kradzieży czyjegoś pomysłu? (pytanie jest
    podchwytliwe, bo wszyscy wiemy, że na kradzieży i optymalizacji opiera
    się cały model wolnej wspólnej europy)

    ave!

    P.S.
    ciekawi mnie też inna kwestia z którą nie mogę sobie zupełnie poradzić -
    jak poderwać Europejkę do której czuje się wyraźną miętę?