  • 1. Data: 2005-11-02 22:16:08
    Temat: Prawo Energetyczne, a może inne?!
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    Witam!

    Mam problem, i nie wiem czy tak mogę go ugryźć:

    mieszkam w mieszkaniu własnościowym w budynku wybudowanym przez
    developera. Po oddaniu mieszkań developer zajął sie zarządzaniem tym
    budynkiem (wpis w umowie notarialnej). W budynku istnieje węzeł cieplny,
    który wg słów zarzadcy jest jego własnością. W związku z tym mam
    pytanie, czy cenę za podgrzanie m3 wody zarządca moze sobie ustalac
    dowolnie, czy powinien jedynie refakturować faktycznie poniesione koszty
    rozbite na globalną wielkość zużycia w m3? Czy jakiś akt prawny tą
    kwestie reguluje? Np. Prawo Energetyczne (nic nie znalazłem, może źle
    szukam). A chodzi o to że sąsiadujący z nami budynek, którym zarządza
    Spółdzielnia ma tę kwotę ok. 4zł niższą niż my. Proszę o rzeczowe
    odpowiedzi, i ew. odesłanie do aktów prawnych które to regulują.

    TBL