  • 1. Data: 2005-11-02 22:31:04
    Temat: podpisanie umowy z deweloperem na mieszkanie - jak bezpiecznie
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Witam,

    Mam zamiar kupic mieszkanie na rynku pierwotnym od dewelopera.
    Chce sie jednak zabezpieczyc poniewaz mieszkanie bedzie budowane przez ponad
    rok a to dlugooo i wszystko moze sie zdazyc.

    Czy sa jakies standardowe procedury ktore zabezpiecza mnie albo
    zminimalizuja fakt nieudanej inwestycji lub nieuczciwosci dewelopera ??

    Slyszalem o umowie notarialnej i sprawdzeniu ksiag wieczystych ( ale chyba
    przy mieszkaniu w budowie nazywa sie to inaczej ).
    Czy ktos moze sie podzielic na co nalezy zwrocic uwage z prawgeo punktu
    widzenia i na co uwazac??

    Pozdrawiam
    Piotrek,