  • 1. Data: 2003-11-05 19:39:56
    Temat: przechowanie dowodów rzeczowych przez osobę godną zaufania z228kpk
    Od: "Ela" <u...@p...onet.pl>

    witam!
    interesuje mnie to , czy mozna tych dowodów rzeczowych używać. sytuacja jest
    taka ,że dowodem jest samochód, a osobą godną zaufania jest właściciel . Z
    góry dziękuję za odpowiedzi.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-06 17:21:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Moim zdaniem nie, chyba że uzyska się zezwolenie organu w którego gestii
    znajduje się postępowanie. Przechowanie jest normowane przez kodeks
    cywilny. Przechowawca nie ma prawa używania przechowywanej rzeczy. nie
    spotkałem się z osobnym unormowaniem w kpk.

  • 3. Data: 2003-11-12 20:33:30
    Od: "Ela" <u...@W...onet.pl>

> [...]
    > spotkałem się z osobnym unormowaniem w kpk.
    > no właśnie też mi się tak wydawało, ale spotkałam się z opinią ,że nie jest
    to przechowanie z kc, bo nie jest zawierana umowa. i podobnież sprawa ta była
    przedmiotem orzeczeń , nie spotkałam się jednak z takimi.
    pozdraiwam i dziękuję za odpowiedź