eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprosze o rade - reklamacja u sprzedawce i skierowwnie do dystrybutora › prosze o rade - reklamacja u sprzedawce i skierowwnie do dystrybutora
  • Data: 2003-09-27 09:04:43
    Temat: prosze o rade - reklamacja u sprzedawce i skierowwnie do dystrybutora
    Od: ZEB <zeb@no_spam.tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    W czerwcu kupilem monitor LCD. Monitor nie spelnia moich oczekiwan i
    jego funkcjonowanie jest niezgodne z zapewnieniami jakis skladal
    sprzedaca. Podczas oogladania filmow i grania w gry komputerowe na
    ekranie monitora pojawiaja sie cienie wyswietlanych obiektow, obraz jest
    rozmazany i niewyrazny - a to bardzo meczy wzrok.

    Monitor kupilem 06 czerwca, od 23 lipca pisalem maila i dzwonilem
    wieloktornie do sprzedacy proszac o wymiane monitora na innych, tym
    razem juz zwykly kineskopowy - odpowiedz sprzedawcy zawsze byla taka
    sama - jak znajdzie klienta na moj monitor to mi go wymieni - bylem
    naiwny i wierzylem w to - dwonilem pisalem maile itp. itd.

    W koncu 11 wrzesnia wyslalem (mam potwierdzenie odbioru z ta data) do
    sprzedawcy foralna reklamacje powolaujac sie na niezgodnosc towaru z
    umowa oraz na niezgodnosc zapewnien sprzedawcy ze stanem faktycznym -
    cechami sprzedanego monitora LCD.

    W pismie reklamacynym zawarlem tez iformacje, ze brak odpowiedzi w ciagu
    14 dni beda traktowal z mojej strony jako podstawe do odstapienia od
    umowy sprzedazy i beda oczekiwal zwrotu pieniedzy.

    Dzis - 27 wrzesnia dostalem odpwiedz - z data stempla pocztowego 25
    wrzesnia. W pismie sprzedawca poinformowal, ze reklamacje mam zglosic do
    dystrybutora tych monitorow LCD i podal jego adres (i to jest cala tresc
    pisma, ani slowa o przedmiocie reklamacji).

    Monitor kupowalem przeciez u sprzedawcy a nie u dystrybutor - wiec czy
    sprzedaca moze odsylac mnie do dystrybutora. Jak mam byc szczery to
    traktuje to jako zbywanie mnie - tak jak wczesniej gdy dzwonilem
    wielkrotnie do sprzedawcy i pisalem maile.

    Uprzejmie prosze o pomoc w tej sprawie i rade jak mam dalej postepowac.

    Pozdrowienia
    ZEB




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1