  • Data: 2006-02-04 12:46:35
    Temat: proszę o pomoc w sprawie mieszkania
    Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ojciec mój wykupił z bonifikatą w 2002 roku mieszkanie lokatorskie od gminy.
    W 2005 ojciec zmarł.
    Przeprowadziłam spadek sądownie i zgłosiłam spadek do Urzędu Skarbowego.
    Obecnie chciałabym sprzedać mieszkanie na wolnym rynku.

    Pytanie : Czy muszę zwrócić kwotę bonifikaty jaką uzyskał ojciec przy
    wykupie mieszkania ? ( nie minęło pięć lat od chwili wykupu )

    Czy również obowiązuje mnie okres 5 lat, niezbywania
    mieszkania, jeżeli obowiązuje ten okres to od kiedy jest liczony, ( od
    dnia wykupu przez ojca , czy od momentu postanowienia sądu o spadku ) ?

    Bardzo dziękuję za wszystkie uwagi

    Pozdrawiam Ewa