  • 1. Data: 2004-04-22 19:01:16
    Temat: Protokół zniszczenia -konieczność ?
    Od: "Toni" <j...@p...onet.pl>

    Swego czasu spotkałem się ze zjawiskiem niszczenia przedmiotów w pewny,
    państwowym przedsiębiorstwie.
    Były to telefony komórkowe (starsze typy),biurowe krzesła obrotowe i parę
    innych przedmiotów.
    Rzeczy te były w większości sprawne choć ze śladami użytkowania (niektóre
    zabrudzone,lekko zarysowane etc.).
    Zostały one fizycznie zniszczone (skasowane) --po prostu
    porozbijane,połamane.
    Pytanie moje brzmi jakie przepisy wymagają wykonywania jakichże kasacji ?
    Przyznam się szczerze,że żal mi się zrobiło,gdy ujrzałem takie
    marnotrawstwo.
    Czyż nie ma pozwolenia na to aby np. rozdać to za darmo ludziom zamiast
    niszczyć a następnie wyrzucić na śmietnik ?

  • 2. Data: 2004-04-22 20:05:31
    Temat: Re: Protokół zniszczenia -konieczność ?
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Toni wrote:
> [...]
    > Czyż nie ma pozwolenia na to aby np. rozdać to za darmo ludziom
    > zamiast niszczyć a następnie wyrzucić na śmietnik ?

    Wiesz ile byłoby szarpaniny z fiskusem gdyby chcieli to komuś oddać? A tak
    protokół zniszczenia i załatwione.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 3. Data: 2004-04-22 20:18:33
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Falkenstein wrote:

    > Wiesz ile byłoby szarpaniny z fiskusem gdyby chcieli to komuś oddać? A tak
    > protokół zniszczenia i załatwione.

    Jak by oddali "po cichu" tez by sie wiele nie stalo. Protokol wtedy
    wyglada dokladnie tak samo ;)

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 4. Data: 2004-04-22 20:21:03
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Borszczuk wrote:

    > Jak by oddali "po cichu" tez by sie wiele nie stalo. Protokol wtedy
    > wyglada dokladnie tak samo ;)

    Ale jak "życzliwy" doniesie o tym do US to zrobi się chryja jak stąd do
    bieguna - kontrola na 6 lat wstecz - a dobry kontroler zawsze znajdzie coś
    do czego może się przyczepić -
    jak powiedział mój kumpel co po studiach trafił do skarbówki,

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 5. Data: 2004-04-23 11:53:23
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Falkenstein wrote:

> [...]
    > do czego może się przyczepić -
    > jak powiedział mój kumpel co po studiach trafił do skarbówki,

    A mozna sprzedac na aukcji ?

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-04-24 14:30:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2004, bosz wrote:

> [...]
    >+ >>>
    >+ >>> Wiesz ile byłoby szarpaniny z fiskusem gdyby chcieli to komuś oddać?

    Żadnej szarpaniny, po prostu ("po prostu" :>) trzeba zapłacić należny
    podatek i tyle :] Nie opłaca się i w tym problem.

    >+ >>> A tak protokół zniszczenia i załatwione.

    "lepiej zniszczyć niż darować":

    http://www.infor.pl/serwis.html?serwis=01&P180=I02.2
    004.059.00000040A&krok=A
    Inne: