  • 1. Data: 2004-04-22 18:26:52
    Temat: Kara w zawieszenieu - co moge zrobic
    Od: "Cube" <c...@p...pX>

    Witam,
    Ponad rok temu zostałem skazany za wyłudzenie i posługiwanie się fałszywymi
    dokumentami.
    Wyrok: 2 lata w zawieszeniu na 3 lata (albo 3.5, nie pamiętam dokładnie) +
    "opieka"
    kuratora na cały czas trwania zawieszenia kary (3 lub 3.5 roku).
    Zostałem poinformowany przez Panią adwokat, która mnie broniła, że po
    upływie połowy
    czasu trwania okresu zawieszenia (w tym wypadku 1.5 roku) mogę się starać o
    "anulowanie" pozostałej jego części.
    Pan kurator jest innego zdania, stąd moje wątpliwości.
    Będę wdzięczny za ich rozwianie :)

    Kuba.

    -------
    W odpowiedzi zmień pX na pl