  • 1. Data: 2003-09-27 06:28:14
    Temat: Nietypowe działanie sąsiadki.....
    Od: "misio" <m...@W...pl>

    Moja sąsiadka ktore tylko pragnie aby dokonac jakiegos czynu przeciwko mnie -
    ostatnoi na swej działce rozpaliła wielkie ognisko. NIestety - wiekszosc ognia
    przedostawała się na moją działkę - paląc w ten sposob moje ulubione
    okazjonalne i bardzo urocze drzewko. Moze nie jest to wazny problem - ale chca
    nauczyc ja troche kultury pragne odniesc sie do tego wydarzenia. Czy moge
    dochodzic odszkodowania przez to ze spalila moje drzewko - ??? pozdrawiam i
    licze na Wasz pomoc:)

    s...@i...pl

  • 2. Data: 2003-09-27 08:16:18
    Temat: Re: Nietypowe działanie sąsiadki.....
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    działanie sąsiadki to typowa
    immisja niedozwolona,
    masz podstawy,
    poczytaj KC

    JarekM

  • 3. Data: 2003-09-27 19:55:03
    Od: "ben" <b...@o...pl>

    > działanie sąsiadki to typowa
    > immisja niedozwolona,
    > masz podstawy,
    > poczytaj KC
    >
    > JarekM

    Immisja to tylko "jedna strona medalu". Z tego tytułu nie możesz dochodzic
    odszkodowania, a jedynie zaniechania naruszeń. Natomiast działanie sąsiadki to
    czyn niedozwolony, w związku z którym mozesz żądać odszkodowania

    Ben