  • 11. Data: 2005-01-05 11:28:29
    Temat: Re: prostytucja
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Legalna a najśmieszniejsze, że nie płaci się od niej podatku. Jak Cię
    > zapyta Urząd Skarbowy skąd masz niezarejestrowaną kasę to mów, że
    > dajesz d*** :) Karalne jest czerpanie korzyści z cudzego nierządu.

    a ZUSu nie trzeba odprowadzac? :-)

    P.

  • 12. Data: 2005-01-05 11:59:48
    Od: scream <n...@p...pl>

    Przemek R. napisał(a):
    > a jeszeli ma umowe spisana z ta osoba i ta osoba pobiera tylko prowizje
    > za znalezienia
    > delikwenta?

    to uprawia kuplerstwo lub streczycielstwo w zaleznosci od tresci umowy :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2005-01-05 12:08:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > to uprawia kuplerstwo lub streczycielstwo w zaleznosci od tresci umowy
    :)

    a czy da sie tak sformulowac by nic nie uprawiac? :-)

    P.

  • 14. Data: 2005-01-05 19:19:32
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Wojciech Skorupski napisał(a) w wiadomości

    > Legalna a najśmieszniejsze, że nie płaci się od niej podatku. Jak Cię
    > zapyta Urząd Skarbowy skąd masz niezarejestrowaną kasę to mów, że
    > dajesz d*** :) Karalne jest czerpanie korzyści z cudzego nierządu.

    Według mnie dawanie d*** jest jednak opadtkowane podatkiem dochodowym - art. 10
    ust. 1 pkt 2. Brak wyłączenia tego źródła opadtkowania w katalogu określonym w
    art. 21 ustawy.

    --
    JOHNSON :)

  • 15. Data: 2005-01-05 19:29:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Według mnie dawanie d*** jest jednak opadtkowane podatkiem dochodowym - art. 10
    > ust. 1 pkt 2. Brak wyłączenia tego źródła opadtkowania w katalogu określonym w
    > art. 21 ustawy.

    nie jest, gdyż wtedy państwo popełniałoby przestępstwo czerpiąc
    bezpośrednie korzyści z cudzego nierządu

    byl o tym artykul kiedys :)

  • 16. Data: 2005-01-05 19:34:41
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik scream napisał(a) w wiadomości news:crhf62$cbt$1@news.onet.pl:

    > nie jest, gdyż wtedy państwo popełniałoby przestępstwo czerpiąc
    > bezpośrednie korzyści z cudzego nierządu
    >
    > byl o tym artykul kiedys :)

    Państwo nie może popełnić przestępstwa. Przestępstwo może popełnić tylko osoba
    fizyczna.
    Ustawa o podatku dochodowym jest czymś szczególnym do odpowiedniego artykułu
    kodeksu karnego.
    A dziennikarze tak się znają na prawie jak ja na rolnictwie. Nie trzeba wierzyć
    we wszystko co piszą.

    --
    JOHNSON :)

  • 17. Data: 2005-01-05 20:13:04
    Od: scream <n...@p...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Państwo nie może popełnić przestępstwa. Przestępstwo może popełnić tylko osoba
    > fizyczna.

    nie tylko, firma tez moze, albo konkretny urzad
    w tym wypadku wlasciwy urzad skarbowy..

  • 18. Data: 2005-01-05 20:26:23
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik scream napisał(a) w wiadomości news:crhhnv$633$1@news.onet.pl:

    > nie tylko, firma tez moze, albo konkretny urzad
    > w tym wypadku wlasciwy urzad skarbowy..

    A mógłbyś to poza swoim gołosłownym twierdzeniem jakoś uzasadnić?
    Przestępstwa może dopuścić się tylko osoba fizyczna.

    --
    JOHNSON :)

  • 19. Data: 2005-01-05 21:13:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Johnson napisał(a):
    > A mógłbyś to poza swoim gołosłownym twierdzeniem jakoś uzasadnić?
    > Przestępstwa może dopuścić się tylko osoba fizyczna.

    wobec tego w jaki sposob mozna skierowac sprawe do sądu przeciw
    konkretnej firmie?

  • 20. Data: 2005-01-05 21:33:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <crhl8q$oqo$1@news.onet.pl>, scream wrote:
    > wobec tego w jaki sposob mozna skierowac sprawe do sądu przeciw
    > konkretnej firmie?

    A tą firmą kierują roboty?

    --
    Marcin