  • 1. Data: 2004-02-08 15:00:31
    Temat: legalizacja marihuany
    Od: "incense" <i...@p...fm>

    legalizacja marihuany zwiekszy ilosc jej 'konsumentow' bo stanie sie
    jesczez bardziej dostępna, czy 'bardziej smakuje owoc zakazany'?

  • 2. Data: 2004-02-08 15:06:28
    Temat: Re: legalizacja marihuany
    Od: lukasz_p <l...@W...pl>

    Użytkownik incense napisał:
    > legalizacja marihuany zwiekszy ilosc jej 'konsumentow' bo stanie sie
    > jesczez bardziej dostępna, czy 'bardziej smakuje owoc zakazany'?

    A co jest lepsze: Boze Narodzenie czy Wielkanoc?

  • 3. Data: 2004-02-08 15:07:04
    Od: lukasz_p <l...@W...pl>

    Użytkownik incense napisał:

    > legalizacja marihuany zwiekszy ilosc jej 'konsumentow' bo stanie sie
    > jesczez bardziej dostępna, czy 'bardziej smakuje owoc zakazany'?

    A co jest lepsze: Boze Narodzenie czy Wielkanoc?

    MSPANC ;-)

    --
    pozdrawiam
    lukasz_p

  • 4. Data: 2004-02-09 14:13:04
    Od: "freelander" <m...@o...pl>

    Użytkownik "incense" <i...@p...fm> napisał w wiadomości
    | legalizacja marihuany zwiekszy ilosc jej 'konsumentow' bo stanie sie
    | jesczez bardziej dostępna, czy 'bardziej smakuje owoc zakazany'?

    Tu nie chodzi o "smak zakazenego owocu"...
    IMHO, uważam,że wszelkie legalizacje i ich brak mają głęboki związek z
    systemem przeróżnych łapówek, "dodatkowych opłat" etc. min. dla
    funkcjonariuszy P... , podobnie rzecz ma się z prostytucją i agencjami t.
    Uważam, że legalizacja marihuany (innych, pochodnych narkotyków) jest OK,
    tylko ktoś na tym wiele straci (wspomniani funkcjonariusze, sami
    "importerzy", dilerzy etc.), analogicznie w przypadku prostytucji. Skoro do
    dziś nie zalegalizowano i "maryśki" i prostytucji, chociaż wiadomo, że
    Państwo miałoby z tego znaczne zasilenie Skarbu, to znaczy, ze jest to komuś
    nie "na rękę" i bardzo się stara odwlec moment legalizacji. Jest, to moje
    skromne zdanie, ale myślę, że podziela je wiele osób. Abstrachując od tego
    czy narkotyki są szkodliwe, czy nie i czy agencje t. są mile widziane
    oficjalnie (bo i tak są i będą), czy nie. Za tym wszystkim KTOŚ "stoi" i jak
    wszystkim wiadomo "stoją" olbrzymie pieniądze.
    Ale, to tylko moje priv. zdanie, może się mylę.

    Pozdrawiam Marcin.

  • 5. Data: 2004-02-09 14:15:44
    Od: "freelander" <m...@o...pl>