  • Data: 2003-09-23 11:24:58
    Temat: Re: promocja w Idei + Siódemka = złodzieje
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl> napisał(a):

    > Zadne- mama przyjęła i pokwitowala paczkę, nie zglaszając zadnych zastrzeżeń
    > co do jej wygladu. Od tej chwili paczka jest Twoją sprawą - w jaki sposob
    > chcesz udowodnić, że nie wyjąłeś plecaka, a następnie nie upozorowałeś
    > "włamania do paczki" w celu wyłudzenia drugiego plecaka lub odszkodowania za
    > nie? *

    Heh. Akurat na plecak liczyłem z tej paczki. Reszta jest mi tak średnio
    potrzebna. Myślałem że takie rzeczy to się tylko na Poczcie Polskiej
    zdarzają. Niestety....myliłem się ;-((

    Pozdrawiam

    Marcin Lubojański

    P.S.
    Ty tutaj z racji zawodu czy zamiłowania?
    Czytam pl.regionalne.gorny-slask ale raczej rzadko pisuje.