  • 1. Data: 2002-02-08 12:40:24
    Temat: procedura przy wysłaniu pracownika w delegacje???
    Od: "Toper" <t...@i...pl>

    Moja firma chce mnie wysłać do pracy w terenie. Mi się to bardzo nie
    uśmiecha i stąd moje pytanie, co pracodawca musi zrobić, żeby mnie wyslać na
    delegację? Co powinien mi zapewnić, czy musi być jakiś zapisek w umowie o
    prace? Co z trasportem na miejsce, hotelem, wyżywieniem? Jak formalnie takie
    wysłanie na delegację musi wyglądać?
    Ma to trwać kilka tygodni z przerwami na weekendy.

    Proszę o pomoc!!!

    Pozdrawiam
    Toper