    From: "Jacek W." <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: procedura legislacyjna polskiego budzetu
    Date: Wed, 16 Oct 2002 17:37:13 +0200

    Witam
    Chcialbym prosic kogos z Was o pomoc. Potrzebuje opis procedury
    legislacyjnej polskiego budzetu w jezyku angielskim (pewnie po czesku nic
    nie znajde?).
    Nie wiem czy dobrze to ujalem....chodzi mi o to jak wyglada droga uchwalania
    budzetu w Polsce, kto kontroluje wszystko w ciagu roku, jakie sa skutki
    niezrownowaznego budzetu pod koniec roku itp, itd.
    Gdyby chodzilo o jezyk polski pewnie bym znalazl, ale w angielskim nawet nie
    wiem gdzie szukac.

    Moze znacie jakies strony lub pozycje ksiazkowe opisujace powyzsze?

    Dziekuje
    Pozdrawiam.
    Jacek W.