  • 1. Data: 2006-07-13 11:05:09
    Temat: problem z zusem
    Od: fanto2 <f...@w...pl>

    Witam

    W jaki sposób mam uzyskac wykaz moich rocznych zarobkow za lata 1967-1978,
    ktore ulegly wybrakowaniu w PKN ORLEN. Pracowalem jako aparatowy i
    sterowniczy w systemie 3 i 4ro brygadowym na etacie fizycznym od
    1967-1983r (17 lat).Posiadam za w/w lata angaze, ZUS naliczyl mi do
    emerytury tylko 5 lat (1979-1983) z PKN ORLEN a pozostale 15 lat z
    dzialalnosci gospodarczej co dla mnie jest bardzo niekorzystne (z PKN
    ORLEN mialem srednia krajowa pow 120% rocznie , a z dzialalnosci
    gospodarczej 40% rocznie).
    Z gory dziekuje za powazna odpowiedz
    pozdrawiam