  • 1. Data: 2002-05-19 15:28:30
    Temat: problem z tanim sprowadzeniem samochodu
    Od: <c...@w...pl>

    Moj problem dotyczy możliwie najtańszego sposobu użytkowania samochodu
    osobowego obecnie znajdującego się w niemczech. Z przyczyn nowych stawek akcyzy
    nie jest opłacalne jego odprawianie w Polsce. Wartość ok. 120 tyś wg eurotax i
    1995 rok produkcji. Mam do dyspozycji meldunek ukraiński i mołdawski i
    współpracę spółki na Ukrainie i w Mołdawii.
    Rozważałem rózne możliwości - nabycie samochodu przez Ukraińską fimę i
    wniesienie go aportem do polskiej sp. z o.o. (problem vatu),
    -meldunek tymczasowy w niemczech (problem wysokich kosztów OC i podatku -
    silnik 6 litrów)
    -meldunek na Ukrainie lub w Mołdawii(problem nieznajomość procedur
    celnych /zasad odprawy czasowej).
    Zależy mi również na tym, żeby samochód zarejestrowany był nie na moje nazwisko.
    Będę wdzięczny za każdą wskazówkę. Szczególnie na priv
    c...@w...pl
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-05-19 16:16:21
    Temat: Re: problem z tanim sprowadzeniem samochodu
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    c...@w...pl wrote:

> [...]
    > Zależy mi również na tym, żeby samochód zarejestrowany był nie na moje nazwisko.
    > Będę wdzięczny za każdą wskazówkę. Szczególnie na priv

    Skoro wiedziales ze nastapi zmiana akcyzy i byla zapowiadana, to
    dlaczego tak dlugo czekales ?
    Napisz co to jest za samochod.
    Jezeli jest to Rolls Royce ze strony http://www.mobile.de/
    to moze warto zrezygnowac.

    Jacek
    -
    True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.
    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl