  • 1. Data: 2002-05-19 16:30:29
    Temat: Re: Zameldowanie
    Od: "Krzysio" <K...@s...net.pl>

    "Depilator" <m...@p...onet.pl> tak oto sobie popisuje:

    >To zależy, pod jakim tytułem i _gdzie dokładnie_ zamieszkujesz.
    Pod 'tytułem' może być np. powieść, film, a nie zamieszkiwanie :-D

    >Rozumiem, że wynajmujesz część mieszkania?
    Jesli rozumiesz, to nie pytaj.

    >Jeśli to jest tylko umowa, to powinno być w niej ustalone.
    >Jeśli nie, to może Ci wypowiedzieć,
    Po pierwsze nie o 'wypowiadanie umowy' pytano.
    Po drugie - "jeśli jej nie ma", to CO chcesz 'wypowiadać' ?

    >Tak ja to widze.
    Masz kłopoty ze zrozumieniem czytanego tekstu 'Depilatorku' ;-)

  • 2. Data: 2002-05-19 21:06:46
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysio" <K...@s...net.pl> napisał w wiadomości
    > "Depilator" <m...@p...onet.pl> tak oto sobie popisuje:

    > Pod 'tytułem' może być np. powieść, film, a nie zamieszkiwanie :-D

    Buhahaha. Smutne.
    > Jesli rozumiesz, to nie pytaj.

    Patrz wyżej.

    > Po pierwsze nie o 'wypowiadanie umowy' pytano.
    > Po drugie - "jeśli jej nie ma", to CO chcesz 'wypowiadać' ?

    Jeśli nie _jest ustalone_. A pytano o to, co może właściciel.

    > Masz kłopoty ze zrozumieniem czytanego tekstu 'Depilatorku' ;-)

    JA? Ty masz chyba ogólnie kłopoty. Spore kłopoty.

    --
    Depi.