  • 11. Data: 2005-01-15 00:49:21
    Temat: Re: problem z sasiadem ktory pisze donosy....
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    news:cs99fe$dqd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Rozumiem ze dzielnicowy widzi polmiski na parapecie, ale zadzialac moze
    > dopiero jak dostanie donos? ;)
    To tak jak z policją w Radomiu, która widząc bójkę (bijatyka będzie
    lepszym określeniem) podczas koncertu na wosp nie zareagowała, bo...nie
    miała prośby organizatora na piśmie.
    http://miasta.gazeta.pl/radom/1,35219,2486271.html polecam także lekturę
    opinii czytelników.

  • 12. Data: 2005-01-15 18:10:24
    Od: "Dzi Dzia" <d...@W...gazeta.pl>

    > To tak jak z policją w Radomiu, która widząc bójkę (bijatyka będzie
    > lepszym określeniem) podczas koncertu na wosp nie zareagowała, bo...nie
> [...]
    dobrze ze nie interwencjowali bo w rezultacie rozkreciliby zadyme, ostrzelali
    wielu uczestnikow i nawet siebie. w rezultacie niewidomi, przypadkowi
    poszkodowani.
    nasze farbowane milicjanty jak zwykle nieskoordynowane ...
    dzi