  • 1. Data: 2002-04-18 23:02:43
    Temat: Reklamacja wykładziny
    Od: Iktorn <i...@k...net.pl>

    Witam!
    Kupi?em pó? roku temu wyk?adzin? do pokoju. Pokój jest do?ae intensywnie
    u?ywany - chodzi si? po nim w butach, skacze, ta?czy, itp. Przy zakupie
    pyta?em si? sprzedawcy, czy wyk?adzina nadaje si? do intensywnego
    u?ytku, powiedzia?, ?e tak. Kupi?em. Panowie ze sklepu zaoferowali mi
    po?o?enie tej wyk?adziny "nieoficjalnie", zgodzi?em si?. Niestety
    zosta?a po?o?ona 1/4 le - niewyrównane pod?o?e doprowadzi?o do wytarcia si?
    wyk?adziny na zgrubieniach.

    Czy mog? to reklamowaae? Jak si? za to zabraae, ?eby mnie nie zbyli?

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor Schmidt

  • 2. Data: 2002-04-19 20:42:22
    Temat: Re: Reklamacja wykładziny
    Od: "edward" <e...@w...pl>

    Uzytkownik "Iktorn" <i...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam!
    > Kupiłem pół roku temu wykładzinę do pokoju. Pokój jest dość intensywnie
    > używany - . Niestety
    >>
    > Czy mogę to reklamować? Jak się za to zabrać, żeby mnie nie zbyli?
    >
    >No cóz wydaje mi sie ze nie masz szans na uznanie reklamacji
    nie jestes w stanie udowodnic ,ze to nie ty polozyles wykladzine
    na nierównym podlozu,ale ....
    zycze powodzenia i ciekaw jestem finalu
    edward