  • 21. Data: 2007-06-09 22:30:09
    Temat: Re: problem z przekaznikiem komorkowym...
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    \>> Przy tym to kuchenka mikrofalowa jest pikusiem , raptem 800 Wat.

    > Z tym, ze zrzadka to promieniowanie wychodzi na zewnątrz, a w zasadzie
    > nie powinno w ogóle.

    wlasnie... twierdzac ze kuchenka mikrofalowa promienuje moca 800W to
    proponuje skonczyc jakies studia, poczytac troche ksiazek, albo przymajmniej
    miec mierny poglad w temacie a nie zabierac glos bez sensu...
    robisz komus sieczke z mozgu zamiast udzelic konstruktywnych odpowiedzi, ina
    sprawa ze zainteresowany moglby sie we wlasnym zakresie tego dowiedziec jaki
    wplyw na co i jaka moc maja anteny, ale pytal o cos innego...
    rozumiem ze newsy to miejsce gdzie kazdy moze cos napisac, ale jak sie nie
    ma pojecia o czym sie pisze to moze czas poczytac inna grupe???
    pozdrawiam
    michal

  • 22. Data: 2007-06-09 23:11:10
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Użytkownik SDD napisał:

    > - Po czwarte - nie śmiej się z mojego przykładu żarówki. To, że nadaje
    > fale elektromagnetyczne w zakresie widzialnym, nie oznacza, że przy okazji
    > nie emituje innych fal o innych częstotliwościach.

    Pewnie, że emituje, około 80-90% mocy, to emisja w podczerwieni
    (promieniowanie cieplne),
    światło to wytwarza tak przy okazji. :)

  • 23. Data: 2007-06-10 00:12:55
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 10-06-2007 o 01:11:10 Marcin Wasilewski <j...@a...pl> napisał(a):

    > Pewnie, że emituje, około 80-90% mocy, to emisja w podczerwieni
    > (promieniowanie cieplne),
    > światło to wytwarza tak przy okazji. :)

    Ja bym zaryzykowal nawet stwierdzenie, ze calosc energii idzie w cieplo...
    w żarowce "z drucikiem" oczywiscie.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 24. Data: 2007-06-10 06:57:58
    Od: "bratPit" <krakus28no_s pam@op.pl>

    OK, dziękuję wszystkim za odpowiedzi, coś już wiem,
    brat

  • 25. Data: 2007-06-11 13:21:15
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com>

    On Sat, 09 Jun 2007 16:26:56 +0200, Arek wrote:

    >To chyba jak zaskoczy w 900 MHz

    >O dżisus! Faktycznie. Moja maszynka do diamentów ma nawet dwie
    >o mocy 12 kW każda !
    >
    >O kurczę - chyba wypadną mi ostatnie zęby i cały już wylenieje :(

    Proszę, przestań się na chwilę śmiać i napisz, jaki procent mocy
    wymienianych przez ciebie w tym wątku urządzeń (żarówka, kuchenka
    mikrofalowa, nadajnik telewizyjny, a jeśli chcesz to nawet maszynka do
    diamentów) jest emitowany w postaci promieniowania elektromagnetycznego o
    częstotliwości *900 megaherców* lub większej. Tylko bez wykrętów!
    PS. Negujesz szkodliwość promieniowania elektromagnetycznego wysokiej
    częstotliwości, np. gamma lub kosmicznego?

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 26. Data: 2007-06-11 18:34:16
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Circulus V." <b...@n...polbox.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > diamentów) jest emitowany w postaci promieniowania elektromagnetycznego o
    > częstotliwości *900 megaherców* lub większej. Tylko bez wykrętów!

    Kuchenka mikrofalowa, ma wyższą częstotliwość, niż BTS-y - około 2,450
    Ghz i moc
    często przekraczającą 1000W, co prawda jest ekranowana, ale zawsze jakaś
    część promieniowania przedostaje się do otoczenia.

    > PS. Negujesz szkodliwość promieniowania elektromagnetycznego wysokiej
    > częstotliwości, np. gamma lub kosmicznego?

    ROTFL, pomiędzy falami radiowymi (bts), a promieniowaniem przenikliwym,
    to jest jeszcze choćby światło widzialne. Więc jeśli przyjąć teorię, że czym
    krótsza długość fali, tym większa przenikliwość i wyższa niesiona energia,
    to można dojść do wniosku, że światło widzialne, to musi być dopiero
    szkodliwe. Promieniowanie X ma częstotliwość o wiele rzędów wyższą w
    stosunku do fal radiowych. Sygnał radiowy o częstotliwości 1 Ghz, to fala o
    długości około 30cm, promieniowanie X to fala o długości gdzieś od 0,3 nm i
    krótszej.

  • 27. Data: 2007-06-11 22:21:56
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Circulus V. napisał:
> [...]
    > PS. Negujesz szkodliwość promieniowania elektromagnetycznego wysokiej
    > częstotliwości, np. gamma lub kosmicznego?

    Ok. Skoro ma być na poważnie to mówię poważnie.
    Promieniowanie gamma jest promieniowaniem o WYSOKOENERGETYCZNYM
    i JONIZUJĄCYM przez co jest szkodliwe.

    Promieniowanie kosmiczne też jest promieniowaniem wysokoenergetycznym i
    jonizującym, ale organizmy na Ziemi doskonale sobie z nim radzą.

    Fala elektromagnetyczna z zakresu pracy komórek, wifi itd. NIE JONIZUJE.
    Co najwyżej może podgrzać komórki, gdyby była odpowiednio WYSOKIEJ mocy
    jak to jest w kuchenkach mikrofalowych.
    Tyle, że one mają moce idące w setki Watów i to grzejących tuż przy
    nadajniku w dodatku ich moc jest kumulowana w nadajniku.
    Anteny nadają od 1 do tych 20 W. czyli o kilkadziesiąt razy mniej a w
    dodatku ich moc nie jest skumulowana w piekarniku a rozproszona itd. itp.

    Jednym słowem - anteny te tak szkodzą jak słońce na cerę w czasie burzy

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 28. Data: 2007-06-11 22:22:45
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]

    jak to jest w kuchenkach mikrofalowych.
    Tyle, że one mają moce idące w setki Watów i to grzejących tuż przy
    nadajniku w dodatku ich moc jest kumulowana w małej przestrzeni.

  • 29. Data: 2007-06-11 23:49:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.06.2007 Arek <a...@e...net> napisał/a:
    > Promieniowanie kosmiczne też jest promieniowaniem wysokoenergetycznym i
    > jonizującym, ale organizmy na Ziemi doskonale sobie z nim radzą.

    Tak? Które?

    --
    Marcin

  • 30. Data: 2007-06-12 00:52:19