    From: "asmira" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z płatnością faktury
    Date: Mon, 2 Apr 2007 20:01:18 +0200

    Firma nie chce mi zapłacić faktury. Od faktury tej zapłaciłam już podatki.

    Sprawa wygląda tak, że nie mieliśmy spisanej umowy, jednakże prace na
    podstawie której faktura była wystawiona, wykonywane były na podstawie
    regularnych zleceń. We wcześniejszych miesiącach nie było większych
    problemów, firma się ociągała, płaciła parę tygodni po terminie, ale jakoś
    to szło. A teraz zonk. Odesłali fakturę twierdząc, że nie zapłacą. I co z
    tym zrobić?

    A.