  • 1. Data: 2007-04-02 13:09:44
    Temat: jak pytac urząd
    Od: "Beerox" <b...@g...com.wytnijto>

    witam

    mam takie pytanie, jak skutecznie poprosic urzad (np u.miejski, straz
    miejska) aby udzielil mi odpowiedzi na pytanie dotyczace jego dzialania
    przez zadanie pytania o to jakie dzialania podjeli w interesujacym nas
    temacie chce im zwrocic uwage na niewykonywanie zadan nalozonych ustawa i
    uchwala rady miasta.

    czy urzad moze zignorowac moje pytania? czy wogole ma sens proba wywarcia
    wplywu na urzednikow za pomoca pism a moze trzeba nasza sprawa zainteresowac
    media lub jakiegos radnego?

    pozdrawiam
    i z gory dziekuje

  • 2. Data: 2007-04-02 15:18:19
    Temat: Re: jak pytac urząd
    Od: "pord4u" <p...@g...com>

    Użytkownik "Beerox" <b...@g...com.wytnijto> napisał w wiadomości
> [...]
    > przez zadanie pytania o to jakie dzialania podjeli w interesujacym nas
    > temacie chce im zwrocic uwage na niewykonywanie zadan nalozonych ustawa i

    Ustawa o dostepie do informacji publicznej.

    > czy urzad moze zignorowac moje pytania?

    Moze, ale to pociaga za soba negatywne dla nich skutki.

    czy wogole ma sens proba wywarcia
    > wplywu na urzednikow za pomoca pism

    Za cos im placa. Slowo pisane ma moc sprawcza, dzwonic sobie mozna i 100
    lat.

    a moze trzeba nasza sprawa zainteresowac
    > media lub jakiegos radnego?

    Jak masz mozliwosci, czemu nie.

    --
    pord4u