  • 1. Data: 2003-10-18 14:34:41
    Temat: problem z odzyskaniem dlugu
    Od: "John Doe" <g...@g...pl>

    Witam,

    Mam taka kwestie:

    Znajomej Amerykance (co do ktorej uczciwosci bylem raczej przekonany) przed
    jej wyjazdem na miesiac do USA, wreczylem 580 USD na zakup aparatu
    cyfrowego.

    Aparatu oczywiscie nie kupila, z koncem sierpnia byla z powrotem w Krakowie
    i tutaj sie zaczyna historia - zaczela mnie zwodzic, w koncu powiedziala ze
    zamiast 580 odda mi 480. Dzis bylo spotkanie, ze swiadkami na ktorym owszem
    przyznala ze dostala pieniadze, ale za to nie powiedziala ile mi zwroci.

    Mam pytanie nastepujace: czy mozna w ogole oddac do sadu sprawe w ktorej nie
    ma dowodow pisemnych a jedynie maile, zeznania swiadkow???

    Jesli ktos moglby mi poradzic.

    Pozdrawiam

    Daniel BIenkiewicz

  • 2. Data: 2003-10-18 16:05:24
    Temat: Re: problem z odzyskaniem dlugu
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

> [...]
    nie
    > ma dowodow pisemnych a jedynie maile, zeznania swiadkow???

    Pewnie ze mozna. Pytanie tylko czy sad przyzna ci racje...