  • 1. Data: 2006-05-01 18:49:47
    Temat: problem z dresem
    Od: "tomal" <a...@o...pl>

    witam Panstwa
    Mieszkam na pewnym osiedlu, od urodzenia. Obecnie wprowadzila sie osoba
    mlodsza odemnie i mam ciagle klopoty. Idac spokojnie ulica slysze obelgi i
    grozby wymierzone we mnie. Jeden raz grozila mi ta osoba nozem, wiele razy
    proboja mnie prowokowac zaczepiac do bujek. Obecnie przesiaduje ta osoba w
    samochodzie starym z ktorego cieknie olej i smierdzi paliwem. W aucie
    odbywaja sie schadzki po prostu "melina'. Uwazam ze nalezy jakos zareagowac
    nie mam zamiaru sluchac obelg i grozb wymierzonych we mnie. Jak mam
    zareagowac? gdzie dokladnie zglosic? chcialbym zeby zajela sie tym policja,
    mam swiatka na grozenie nozem oraz grozby karalne. Czy naprawde jest jakis
    logiczny sposob na rozwiazanie tego. Nie chce uzywac sily bo moglbym bez
    problemu uszkodzic tego osobnika bez mrogniecia okiem ale nie chce tego
    jestem normalny czlowiekiem prosze o porade Posiadam auto i mam obawy co do
    neigo, bowiem moze mi potem cos zniszczyc w nim

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-01 19:16:19
    Temat: Re: problem z dresem
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    tomal napisał(a):
> [...]
    > zareagowac? gdzie dokladnie zglosic? chcialbym zeby zajela sie tym policja,
    > mam swiatka na grozenie nozem oraz grozby karalne.
    Chcesz zeby problemem zajela sie policja... zatem nalezy o tym
    poinformowac... policje :)
    Tak trudno na to wpasc?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-05-01 19:37:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tomal wrote:
> [...]
    > grozby wymierzone we mnie. Jeden raz grozila mi ta osoba nozem, wiele razy

    Dzielnicowego nie ma w okolicy?

    > proboja mnie prowokowac zaczepiac do bujek. Obecnie przesiaduje ta osoba w

    Może zobaczył, jak piszesz, i postanowił radykalnie zawalczyć o czystość
    języka polskiego? ;-> Weź się nieco postaraj, bo w sumie można twoją
    wypowiedź skomentować krótko: "błąd na błędzie".

    [ciach]

    > zareagowac? gdzie dokladnie zglosic? chcialbym zeby zajela sie tym policja,

    Nie wiesz, gdzie jest najbliższy komisariat?

  • 4. Data: 2006-05-01 20:08:56
    Od: "news" <n...@n...pl>

    Panowie zostawcie go, patologia jest wszedzie. Ze zrobil bledy bywa . Idz do
    dzielnicowego ja bym tak zrobil

  • 5. Data: 2006-05-02 08:28:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    tomal napisał(a):
> [...]
    > jestem normalny czlowiekiem prosze o porade Posiadam auto i mam obawy co do
    > neigo, bowiem moze mi potem cos zniszczyc w nim

    logicznym sposobem jest chodzenie z dyktafonem, nagrabnie grozb i
    pojscie na plicje zamiast pisac na grupie dyskusyjnej bo to przestestwo.
    A co do przesiadywania w samochodzie, robienia z niego meliny, kazdego
    swiete prawo zapewnione przez konstytucje.

    P.

  • 6. Data: 2006-05-02 08:45:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > logicznym sposobem jest chodzenie z dyktafonem, nagrabnie grozb i
    > pojscie na plicje zamiast pisac na grupie dyskusyjnej bo to przestestwo.

    oczywiscie przestepstwem jest grozba a nie pisanie na grupie :)

  • 7. Data: 2006-05-02 16:11:04
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A co do przesiadywania w samochodzie, robienia z niego meliny, kazdego
    > swiete prawo zapewnione przez konstytucje.

    Mysle, ze pijanym kierowca policja chetnie sie zainteresuje. Niech kolega
    wybada moment, kiedy "melina" kreci sie w najlepsze i wezwie policje do
    podejrzenia pijanego kierowcy, ktory wlasnie podjechal pod blok z calym
    samochodem "imprezowiczow", siedzi w srodku i wyglada na to, ze nie ma sily
    nawet sam wyjsc, a to moze skutkowac checia odjechania.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 8. Data: 2006-05-02 18:56:38
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@W...gazeta.pl>

    Tiger <c...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    > samochodem "imprezowiczow", siedzi w srodku i wyglada na to, ze nie ma sily
    > nawet sam wyjsc, a to moze skutkowac checia odjechania.

    powiedz mi jakie emocje u Ciebie wywolalo by u Ciebie falszywe oskarzenie ?

    P.

  • 9. Data: 2006-05-02 19:55:30
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@W...gazeta.pl>

    jedno "Ciebie" sobie wytnij :-)

    Ja odpowiem: niesamowita agresje, u mnie tez, i malo tego powiem ze nie
    byl bym surowy w asadzaniu tych ludzi gdyby doszlo do mordobicia,
    bo akurat w taki wypadku mieliby dosc mocny tru7dny do pohamowania argument,

    P.