  • 11. Data: 2008-02-24 08:54:12
    Temat: Re: problem z dłużnikiem
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Dla mnie wiekszym obciachem
    > byloby wystawanie pod sklepem i zaczepianie wchodzacych klientow mowiac ze
    > sprzedawca nie placi dlugow.

    wstydzić się powinni tylko ci, co mają od tego powody. m.in złodzieje.

    > błoto.
    >
    > To po kiego grzyba pytasz o porade na grupie prawniczej.

    bo jestem na tyle rozgarnięty, żeby nie dać sie orżnąć kojelnym, którzy nie
    będą się wstydzili tego

  • 12. Data: 2008-02-24 08:59:47
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    napiszę jeszcze jedno.
    niedobrze mi się robi jak czytam wypowiedzi ludzi takich jak ty.
    To nie ja się mam wstydzić tego że ktoś mnie okradł.
    Niestety, w tym kraju, m.in. za przyczyną ludzi takich jak ty jest społeczne
    akceptacja do okradania kontrachentów. Przecież on tylko nie zapłacił .... a
    tymczasem to zwykły złodziej którym powinna się zająć z urzędu prokuratura,
    a nie ja powinienem wywalać kolejne tysiace na prawników.

  • 13. Data: 2008-02-24 09:43:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marek pisze:

    > napiszę jeszcze jedno.
    > niedobrze mi się robi jak czytam wypowiedzi ludzi takich jak ty.

    Prawdę ci piszą, a tobie się niedobrze robi.

    > To nie ja się mam wstydzić tego że ktoś mnie okradł.

    Nawet nie rozumiesz tego co do ciebie piszą. Kto ci powiedział że masz
    się za to wstydzić?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 14. Data: 2008-02-24 09:49:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    krigtopf pisze:

    > Dlaczego?

    Art. 485 kpc.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 15. Data: 2008-02-24 11:51:03
    Od: "|>onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Teraz juz wiesz dlaczego Hermes jest patronem i zlodziei i Kupcow .

  • 16. Data: 2008-02-24 13:35:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek pisze:

    > ciebie może nie obchodzi.
    > ale najwyrażniej ludzie boją się po prostu wstydu.

    Jakiego wstydu? Do KRD można trafić i za długi urojone, bo ci [censored]
    wpisują "jak leci" bez żadnego wyroku.

    Wystawię Ci fakturę na jakąś usługę, z której rzekomo skorzystałeś, Ty
    nie zapłacić i już mogę Cię wpisać do KRD.

  • 17. Data: 2008-02-24 13:50:55
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    .
    > niedobrze mi się robi jak czytam wypowiedzi ludzi takich jak ty.

    To nie czytaj. przymus jakis czy co?

    > To nie ja się mam wstydzić tego że ktoś mnie okradł.

    A napisalam tak? Chyba masz problemy ze zrozumieniem prostego tekstu

    > Niestety, w tym kraju, m.in. za przyczyną ludzi takich jak ty jest
    > społeczne akceptacja do okradania kontrachentów

    KontraHentow jak juz. Nie za przyczyna takich ludzi jak ja, ale takich jak
    ty, ktorzy zamiast isc do sadu bawia sie w dzialania pozorowane rodem z
    piaskownicy. Zamiast skorzystac z instrumentu prawnego jaki daje ci panstwo
    najlepiej zabij mu psa, tesciowa i wszystkich na litere M:-) I nie bzdurz o
    spolecznej akceptacji tego czy sramtego - juz widze jak zapieprzalbys do
    kiosku oddalonego o kilometr zeby sobie kupic fajki tylko dlatego ze ja
    stalabym obok kiosku i opowiadala ze kioskarz mi nie zaplacil
    faktury.:)Twoje rozliczenia z twoimi kontrahentami to twoja sprawa - jak nie
    chcesz skorzystac z legalnych srodkow, to wynajmij lysych z bejsbolami albo
    poskarz sie mamusi - to drugie bedzie rownie efektywne pewnie jak twoj
    happening.

    HaNkA

  • 18. Data: 2008-02-24 14:34:17
    Od: krigtopf <k...@g...com>

    Johnson wrote:

    > Art. 485 kpc.

    Oczekiwałem konkretniejszej odpowiedzi. Przesłanki wydania nakazu
    zapłaty z 485 są spełnione. Chyba, że istnieje jakaś wykładania tego
    przepisu, która sprzeciwiałaby się zastosowaniu go do tego przypadku?

    krigtopf

  • 19. Data: 2008-02-24 20:25:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    krigtopf pisze:

    > Oczekiwałem konkretniejszej odpowiedzi. Przesłanki wydania nakazu
    > zapłaty z 485 są spełnione. Chyba, że istnieje jakaś wykładania tego
    > przepisu, która sprzeciwiałaby się zastosowaniu go do tego przypadku?

    Ja w opisie kazusu jakoś tego nie widzę.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."