    From: "FRYCEK" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z cyfrą+ OSTATECZNE WEZWANIE DO ZAPŁATY
    Date: Mon, 2 Feb 2004 18:04:40 +0100

    Witam wszystkich

    Jeżeli ktoś miał podobną sytuację lub wie jak rozwiązać ten problem bardzo
    proszę o posty.

    Po rozwiązaniu umowy z Cyfrą miałem 30 dni aby zwrócić kartę kodową
    spóżniłem się o 14 dni co faktycznie było moją winą, umowę podpisywałem ok 4
    lata temu z Wizją i nie pamiętałem, że nie jestem właścicielem karty, po
    telefonie z CYFRY+ na drugi dzień oddałem kartę, ale to nic nie dało :-(( i
    chcą teraz 300zł za spóźnienie.
    Naprwdę nie czuję się winny żeby oddać te trzy stówy, czuję się strasznie
    oszukany przez cyfrę. Pisałem pismo do cyfry, rozmawiałem przez telefon
    również rozmawiałem telefonicznie z osobą w firmie KRUK ale bez efektu,
    odniosłem wrażenie jakbym rozmawiał z maszynami BLONDIE a nie z ludźmi ( a
    może zbliżamy sie do MATRIXA )
    Przepiszę pismo które dostałem aby była jasność.

    OSTATECZNE WEZWANIE DO ZAPŁATY

    Firma Kruk działa w imieniu i na rzecz swojego klienta:CANAŁ+ .....
    Pomimo wezwań do zapłaty, które dłużnik OTRZYMAŁ co potwierdzone jest przez
    Pocztę Polską UPP
    Wrocław 2 umowa z 25.05.1998r. (wezwania nie były wysłane listem poleconym,
    ale mniejsza z tym)
    zobowiązania naszego klienta nie zostały wykonane.

    WZYWAMY DŁUŻNIKA PO RAZ OSTATNI DO NATYCHMIASTOWEJ ZAPŁATY do dnia 31-01-04
    długu z tytułu niewywiązania się z umowy o abonament nr abonenta .....
    kara umowna z tytułu niedotrzymania terminu zwrotu sprzętu: 300,00 ZŁ

    ŁĄCZNIE DO ZAPŁATY (bez
    odsetek 300,00 zł)

    Jeżeli w wyznaczonym terminie dług nie zostanie spłacony, informujemy, iż
    WYSTĄPIMY W IMIENIU CANAŁ+
    CYFROWY SP. ZOO ;-) DO SĄDU Z POZWEM O ZAPŁATĘ POWYŻSZEJ KWOTY.

    Koszty uzyskania tytułu egzekucyjnego i ewentualnej egzekucji wyniosą 362,48
    zł i w całości obciążą dłużnika. Jeżeli więc dług nie zostanie zapłacony,
    łączna kwota do zap[łaty wyniesie; 662,48 zł

    Z NASZEGO DOŚWIADCZENIA WYNIKA, IŻ SĄD ROZSTRZYGNIE SPRAWĘ W OKRESIE DO
    TRZECH TYGODNI. JEŻELI NIE ZOSTANIE DOKONANA WPŁATA W TERMINIE DO DNIA
    31.01.2004, TO NIE BĘDZIE MOŻNA SPRAWY SKUTECZNIE WYCOFAĆ Z SĄDU I DŁUG
    ZOSTANIE AUTOMATYCZNIE POWIĘKSZONY O DODATKOWE KOSZTY.

    Jeżeli dłużnik nie skorzysta z propozycji spłacenia długu, poniesie wszelkie
    prawne i finansowe konsekwencje uchylania się od postanowień zawartych w
    regulaminie umowy o abonament Canał+ i CYFRY+.

    EGZEKUCJA DŁUGÓW JEST NIEODWOŁALNA I
    NASTĘPUJE WOBEC WSZYSTKICH DŁUŻNIKÓW
    WIERZYCIELA
    W załączeniu: pozew do sądu

    PS Pismo ostateczne otrzymałem w piątek 30.01.04
    POZDRAWIAM I PRZESTRZEGAM PRZED FIRMĄ cyfra+
    frycek