eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z ceramiką › problem z ceramiką
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!wereti
    s.net!feeder4.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.11
    8.61.MISMATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
    ot-for-mail
    Date: Fri, 29 May 2015 23:33:28 +0200
    From: pilocik <p...@n...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z ceramiką
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <5568db26$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.186.247.187
    X-Trace: 1432935206 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8390 79.186.247.187:49914
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1992
    X-Received-Body-CRC: 1269550273
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748481
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Zakupiłem (to istotne - jako przedsiębiorca) płytki ceramiczne, połowa
    okazała się wadliwa lecz została mi wymieniona, niestety z tych nowo
    otrzymanych połowa również posiadała wady, lecz ku mojemu zdziwieniu
    odmówiono mi wymiany gdyż ponoć laboratorium producenta stwierdziło, że
    produkt spełnia normę.
    Wada to czarne kropki wtopione w szkliwo, na białych płytkach wygląda
    jak kupa po muchach ;)
    Z reguły jedna - dwie kropki, widoczne i wyczuwalne pod palcem, są tez
    egzemplarze z większą ilością "kup"

    Jako że zakup był na firmę to rozumiem, że ustawa "konsumencka" mnie nie
    dotyczy a reklamację składam na podstawie art 556 KC ?

    Mam też pytanie, czy można się w ew. pozwie (bo chyba bez tego się nie
    obejdzie) powoływać na "precedens" ?
    Skoro pierwsza wadliwa partia została wymieniona, to dlaczego druga -
    mająca takie same wady - już nie ?
    Przedstawiciel producenta twierdzi, że decyzję o pierwszej wymianie
    podjęli nieco pochopnie, bez oględzin towaru, ponoć "dla świętego spokoju"

    zanim zacznę działać bo to akcja z dzisiejszego dnia to macie jakieś rady ?
    wolę temat przemyśleć na spokojnie niż na gorąco palnąć jakiegoś babola

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1